کد خبر : 1862473 | 12 دی 1401 ساعت 12:36 | 43.7K بازدید | 37 دیدگاه

نمایش کمدی سوپراستار نروژی در اتحاد

ادا و اطوار عجیب و غریب هالند (عکس)

ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، به خاطر مسخره کردن بن گادفری مورد توجه بسیاری قرار گرفت.

ادا و اطوار عجیب و غریب هالند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هالند در جریان دیدار منچسترسیتی برابر اورتون نیز بار دیگر ستاره تیمش بود و موفق شد تک گل این تیم را در این بازی که با تساوی 1-1 به پایان رسید به ثمر برساند.
شاید بسیاری انتظار داشتند که گلزنی او در دقیقه 27 به این معنا باشد که این بازی آسانی برای سیتی و این بازیکن است اما شرایط به شکل دیگری پیش رفت.
اتفاقاتی که در جریان این بازی رخ داد باعث شد که این مهاجم نروژی بسیار عصبی شود و در نهایت حتی تکلی که روی مایکولنکو زد ممکن بود به اخراج او از زمین بازی منجر شود که داور تنها به یک کارت زرد اکتفا کرد.
شاید از نظر بسیاری انجام خطاهای متعدد روی او طبیعی باشد چون هیچ راه دیگری برای متوقف کردن این بازیکن به نظر نمی‌رسد و بازیکنان حریف چاره‌ای جز انجام این کار ندارند اما خطاهای متعدد گادفری روی او با واکنش جالبی روبرو شد.

1787312
شادی گل هالند خطاب به گادفری، او مرز کری را جابجا می‌کند.

در تصاویر جالبی که از هالند منتشر شده مشخص است که او سعی در مسخره کردن گادفری دارد و کلماتی را نیز خطاب به او بیان می‌کند که همراه با حالت چهره عجیبش باعث تعجب این بازیکن اورتون هم می‌شود.

1787313
شادی گل منظوردار هالند در نمایی دیگر

این رفتار هالند با شخصیت آرام و متمرکزی که همیشه در چند فصل اخیر در ترکیب دورتموند و سیتی از او دیده شده بود تفاوت بسیاری داشت و شاید همین موضوع بود که توجه بسیاری از فوتبال‌دوستان و رسانه‌ها را به خودش جلب کرد.

1787314
گل هالند در بازی اورتون خوش اقبالانه بود اما او به دنبال کاری بود که دوست داشت روی ذهن مدافع حریف انجام بدهد

اتفاقی که با توجه به درخشش خارق العاده و قدرت گلزنی مهارناپذیر او در چند ماه اخیر در لیگ برتر انگلیس شاید از این به بعد با افزایش خطاها روی او بیشتر شاهد آن باشیم.
بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی با به اشتراک گذاشتن تصاویر مربوط به این صحنه مدعی شدند که این اتفاق برای آنها بسیار جالب و خنده‌دار بوده است. یکی از آنها نوشت:« فوتبال بسیار بهتر است وقتی که بازیکنان شخصیت خاص خودشان را دارند. تماشای این بازی واقعا خوب بود.»
کاربر دیگری اظهار داشت:« نمی‌توانم دست از تماشای این صحنه بردارم. واقعا دوست دارم بدانم که او چه حرفی زده است.»

1787315
چهره هالند اینجا دیدنی است. وقتی که او دارد ادای چیزی را در می‌آورد. او احتمالا ادای گادفری را در می‌آورد که برای مهارش باید به داور شکایت کند.
1787316
نمایی دیگر از همان میمیک عجیب صورت. اینکه هالند چه زیرلب می‎‌گفت را فقط خودش می‌داند!

در نهایت روندی که اورتون برای برهم زدن تمرکز سیتی و هالند به کار گرفت جواب داد و آنها موفق شد از این بازی یک امتیاز کسب کنند.

1787317
فریمی دیگر از فشار هالند روی گادفری، نمایش کمدی بازی حساس سیتی - اورتون

دیدگاه‌ها