کد خبر : 1862475 | 12 دی 1401 ساعت 12:40 | 20.1K بازدید | 7 دیدگاه

لوکاکو: امیدوارم زلاتان را در فینال ببینم

روملو لوکاکو، ستاره اینتر، منتظر رویارویی دوباره با زلاتان ابراهیموویچ است.

لوکاکو: امیدوارم زلاتان را در فینال ببینم

به گزارش "ورزش سه"، تقابل جنجالی زلاتان ابراهیموویچ و روملو لوکاکو در ترکیب دو تیم اینتر و میلان هنوز در یاد فوتبال‌دوستان مانده است.
این دو بازیکن در ژانویه 2021 به شدت با یکدیگر درگیر شدند و زلاتان به او گفت که بهتر است با مادرش تماس بگیرد تا بار دیگر جادویی برای این بازیکن بگیرد. او به شایعاتی اشاره داشت که می‌گفت مادر لوکاکو در کار طلسم و جادو است و این موضوع به شدت باعث ناراحتی این مهاجم بلژیکی شد.
این آخرین باری بود که این دو بازیکن در زمین با هم روبرو شدند و پس از آن لوکاکو از اینتر جدا شد و به چلسی رفت تا شانس تقابل دوباره آنها از بین برود.
اما با بازگشت این بازیکن به تیم سیمونه اینزاگی و با توجه به فینال سوپرجام بین دو تیم اینتر و میلان در روز 18 ژانویه که احتمالا با بازگشت زلاتان به میادین پس از چندین ماه دوری به دلیل مصدومیت همراه است، آنها حالا این شانس را دارند که باز هم با یکدیگر روبرو شوند.
لوکاکو در گفتگو با اسکای اسپورت در این باره گفت:«من بازیکنی نیستم که دوست داشته باشم بازیکنان بزرگ را به مدت طولانی دور از میادین ببینم. احترام بسیار زیادی برای دستاوردهای زلاتان در طول دوران فوتبالش قائل هستم. او پیروزی‌های بسیاری به دست آورده است. او در اینتر قهرمان شد و حالا در میلان هم شرایطی مشابه دارد.
فکر می‌کنم هواداران به دنبال دیدن چنین چیزی هستند. دو بازیکنی که عطش بسیاری برای پیروزی و قهرمانی با تیم‌هایشان دارند. من امیدوارم که او هرچه زودتر به میادین برگردد و پس از آن خواهیم دید که چه اتفاقی در زمین رخ خواهد داد.»

دیدگاه‌ها