کد خبر : 1862528 | 12 دی 1401 ساعت 17:10 | 15.4K بازدید | 11 دیدگاه

پرسپولیس - نساجی، بازی خاص

پرسپولیس در هفته پایانی دور رفت پنج شنبه هفته جاری در استادیوم آزادی میزبان نساجی خواهد بود.

پرسپولیس - نساجی، بازی خاص

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم در حالی مهیای این بازی می شوند که هفته چهاردهم را با یک بازی خوب و یک نتیجه خوب پشت سر گذاشتند. پرسپولیس با گل های محمد عمری و سینا اسدبیگی گل گهر را در سیرجان شکست داد و نساجی هم دو گل به تیم تراکتور در استادیوم شهید وطنی قائمشهر زد.

این بازی برای برخی از بازیکنان تیم نساجی یک بازی خاص است. برای محمد شریفی. هافبک جوانی که دوست داشت سرنوشت بهتری را در تیم پرسپولیس تجربه کند اما در نهایت و بنا به درخواست باشگاه اردوی تیم را ترک کرد و حضور دستیار یحیی در راس کادر فنی تیم نساجی بهانه ای شد که این هافبک بوشهری پیراهن نساجی را برتن کند.

با توجه به محرومیت مهرداد عبدی پیش بینی می شود، حمید مطهری در بازی با پرسپولیس از محمد شریفی در ترکیب ثابت تیم استفاده کند؛ همچنین علی شجاعی. او در نساجی چهره شد و به پرسپولیس رفت اما دوباره مجبور به بازگشت به نساجی شد. مدافع چپ تیم نساجی به دنبال اثبات شایستگی های خود در این بازی است. علی ابراهیمی هم سعی خواهد کرد در کنار حامد شیری نمایش بدون نقصی را در خط دفاعی تیم نساجی تجربه کند.

نساجی پیش از این در استادیوم آزادی نشان داد، در دفاع جمع نخواهد شد و به دنبال تک امتیاز بازی نیست. بنا به همین دلیل است که تا به این جای کار 20 امتیاز کسب کرده و تیم پنجم جدول به شمار می رود. این اولین تقابل حمید مطهری با تیم پرسپولیس است. حمید مطهری از جنس پرسپولیس است و بدون شک دوران بازی و مربیگری در این تیم را از یاد نخواهد برد اما او دوست دارد پنج شنبه یکی از بهترین روزهای سرمربیگری اش را در این فصل رقم بزند. او به دنبال کسب امتیاز از پرسپولیس است تا باز هم او و تیمش در جدول رده بندی پیشرفت کنند.

1787391

دیدگاه‌ها