کد خبر : 1862530 | 12 دی 1401 ساعت 17:22 | 13.3K بازدید | 5 دیدگاه

نیم نگاه سرمربی استقلال به جوان ها، منتظر بمانید

مصدومیت تعدادی از بازیکنان اصلی استقلال موجب شد تا این روزها شاهد حضور بازیکنان بیشتری از تیم امید در تیم اصلی باشیم.

نیم نگاه سرمربی استقلال به جوان ها، منتظر بمانید

به گزارش "ورزش سه"، البته از ابتدای فصل برخی از بازیکنان تیم امید در تمرین تیم اصلی حاضر می شدند اما هنوز حضور آنها در ترکیب ثابت تیم رخ نداده است.

ریکاردو ساپینتو هر از گاهی با بازیکنان تیم امید استقلال صحبت می کند و به نظر می رسد در صورت ادامه حضور در تیم استقلال چند بازیکن تیم امید را در فصل بعدی به ترکیب تیم اضافه خواهد کرد و شاید به همین دلیل است که همواره از آرش برهانی خواسته است، بازیکنان خوب خود را به تمرین تیم بزرگسالان بفرستد.

ریکاردو ساپینتو اکنون در حال هدایت تیمی است که هیچ نقشی در بستن آن نداشته است اما به سبب اینکه تیم در فصل گذشته قهرمان شده است، چاره ای ندارد که به دنبال تکرار این قهرمانی باشد. در صورت قهرمان کردن استقلال فرصت خوبی پیدا خواهد کرد که چند بازیکن جوان به ترکیب اضافه و حتی از آنها در ترکیب تیم بهره ببرد، همان طور که در هفته های اخیر به امیر علی صادقی بازی داد.

حضور بازیکنان تیم امید استقلال در تمرین تیم اصلی که با درخواست ریکاردو ساپینتو صورت می گیرد، حاوی این پیام است که این مربی نیم نگاهی به امیدهای استقلال دارد و این بازیکنان برای برتن کردن پیراهن استقلال و بازی در ترکیب تیم بزرگ ها باید کمی منتظر بمانند.

دیدگاه‌ها