کد خبر : 1862547 | 12 دی 1401 ساعت 18:52 | 15.7K بازدید | 6 دیدگاه

گزارش مارکا

جدایی ستاره ناراضی اتلتیکو به تعویق افتاد

ژوائو فلیکس احتمالا تا پایان فصل در اتلتیکو خواهد ماند و سپس راهی باشگاهی دیگر خواهد شد.

جدایی ستاره ناراضی اتلتیکو به تعویق افتاد

به گزارش "ورزش سه"، ژوائو فلیکس در فصل جاری بیشتر نیمکت‌نشین بوده و تا به اینجا در همه رقابت ها برای اتلتیکو تنها 885 دقیقه در زمین بوده و 20 بازی انجام داده است. ژوائو پنج گل زده و سه پاس گل هم داده است. او سه سال پیش از بنفیکا با قراردادی به ارزش 126 میلیون یورو به اتلتیکو پیوست و گران‌ترین بازیکن تاریخ باشگاه است ولی هرگز نتوانسته زیر نظر سیمئونه پیشرفت کند. 

1779350

او در فصل جاری یک بار پس از تعویض شدن، تنش لفظی سختی با سیمئونه داشت و با دسته ای از هواداران اتلتیکو نیز درگیر شد. خسته از تاکتیک های دفاعی سیمئونه و نیمکت نشینی های زیاد، گفته می شود که ژوائو تصمیمش برای جدایی در زمستان قطعی است. درحالی که اتلتیکو مادرید هم خواهان فروش فلیکس است، شاید جدایی او تا تابستان به درازا بکشد.

1784856

رقم درخواستی 130 میلیونی اتلتیکو مادرید دلیل اصلی ماندنی شدن احتمالی این بازیکن است. درحال حاضر، هیچ باشگاهی حتی نزدیک به این رقم هم نشده است. شرایط دیگر این است که بازیکن به صورت قرضی جدا شود، اما دستمزد بالا باعث می‌شود امکان انتقال قرضی هم سخت شود. در عین‌حال، باشگاه اعتقاد دارد که بازیکن در صورت ادامه کار در اتلتیکو مادرید کیفیت بالایی از خود نشان خواهد داد و به تیم کمک خواهد کرد، بنابراین فروش او فوری نخواهد بود. 

دیدگاه‌ها