کد خبر : 1862556 | 12 دی 1401 ساعت 19:32 | 44.4K بازدید | 7 دیدگاه

پاس گل و گرفتن پنالتی در یک لحظه!

صیادمنش با یک تیر دو نشان زد!(ویدیو)

ستاره ایرانی هال سیتی اولین پاس گل فصل خود را مقابل ویگان داد.

صیادمنش با یک تیر دو نشان زد!(ویدیو)

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های هفته بیست و ششم چمپیونشیپ انگلیس در حالی امشب پیگیری می‌شود که در یکی از بازی‌ها، تیم فوتبال هال سیتی با بهره‌مندی از اللهیار صیادمنش در ترکیب ابتدایی خود از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه DW مقابل تیم قعرنشین ویگان قرار گرفته است.

اللهیار صیادمنش که پس از مصدومیت چهار ماهه، طی دو مسابقه اخیرشان یک حضور تعویضی در زمین داشته و یکبار هم در ترکیب هال سیتی قرار گرفته، امشب برای دومین دیدار پیاپی از ابتدا به زمین رفت که نمایش تاثیرگذاری مقابل ویگان ارائه داد.

ستاره ایرانی هال سیتی که در نخستین بازی خود در بازگشت به میادین حضور کوتاه مدت و موثری مقابل بلکپول داشت و روی تک‌گل تساوی‌بخش تیمش در لحظات پایانی تاثیر گذاشت، امشب هم پاس گل اول را در جریان برتری یک نیمه‌ای مقابل ویگان به نام خود ثبت کرد.

ویدئو: 268834

هال سیتی در دقیقه ۱۵ صاحب یک ضربه ایستگاهی در سمت چپ زمین شد که ارسال میشل سری به مقابل تیرک دوم و ضربه سر گریوز را مدافعان ویگان برگشت دادند، اما در برگشت اللهیار صیادمنش با تاثیرگذاری روی توپ، آن را مجددا به گریوز پاس داد تا این بازیکن گل اول بازی را به ثمر رساند.

صیادمنش در حالی توپ‌ربایی فوق‌العاده‌ای در این صحنه داشت و اجازه نداد موقعیت هال‌سیتی نیمه تمام بماند که مدافع ویگان در زمان مهار توپ این مهاجم ایرانی، روی پای او تکل زد و داور قصد داشت اعلام پنالتی کند، اما ادامه بازی و شوت گریوز که تبدیل به گل شد، کاری کرد تا داور به جای پنالتی، گل اول هال‌سیتی را به ثبت برساند.

1787458
صیادمنش در این لحظه برای گرفتن پنالتی روی زمین دراز کشیده بود که شوت گریوز تبدیل به گل شد و اللهیار برای خوشحالی گل از جای خود بلند شد!

هال سیتی در شرایطی نیمه اول بازی مقابل ویگان را با برتری یک بر صفر پشت سر گذاشت که دوباره حضور اللهیار صیادمنش این تیم را در آستانه کسب پیروزی و صعود به رده هفدهم جدول چمپیونشیپ قرار داده است.

تیم فوتبال هال سیتی در چهار هفته ابتدایی چمپیونشیپ با بهره‌مندی از اللهیار دو تساوی و دو پیروزی داشت ولی پس از مصدومیت او روند نزولی گرفته بود که در بازگشت دوباره صیادمنش، طی دو دیدار اخیرش یک تساوی و یک برد به دست آورد و امشب هم احتمالا سه امتیاز دیگر می‌گیرد.

اللهیار صیادمنش در یک حضور تعویضی و پنج بازی ثابت در فصل ۲۳-۲۰۲۲ چمپیونشیپ انگلیس موفق به گلزنی یا دادن پاس گل نشده بود که امشب توانست مقابل ویگان در نخستین بازی سال نو میلادی اولین پاس گل‌اش را به ثبت برساند.

1787457

دیدگاه‌ها