کد خبر : 1862560 | 12 دی 1401 ساعت 19:55 | 12.3K بازدید | 3 دیدگاه

پایان انتظار درباره دومین مصدوم کلیدی؛

فرناندز به آخرین بازی نیم فصل می‌رسد (عکس)

مانوئل فرناندز پس از حضور در تمرینات گروهی به نظر می‌رسد رفته رفته آماده حضور در مسابقات شده است.

فرناندز به آخرین بازی نیم فصل می‌رسد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سرانجام انتظار علاقمندان به سپاهان و کادر فنی این تیم تمام شد و در دیدار برابر پیکان یاسین سلمانی به عنوان یکی از مصدومان کلیدی تیم بار دیگر به میدان رفت. اگرچه این حضور به عنوان یار تعویضی و در روز شکست طلایی‌پوشان رقم خورد ولی حالا مورایس نسبت به سه هفته گذشته یک بازیکن تعیین کننده بیشتر در اختیار دارد.
دیگر مصدوم کلیدی سپاهان مانوئل فرناندز عضو سابق تیم ملی پرتغال و باشگاه‌های معتبری نظیر والنسیا، بنفیکا و اورتون است که چند روزی می‌شود در تمرینات گروهی حضور دارد و حالا رفته رفته مانند سلمانی رفته رفته آماده بازگشت به میدان می‌شود.
سپاهان روز پنج شنبه در ورزشگاه نقش جهان از مس کرمان میزبانی می‌کند و به نظر می‌رسد با توجه به آمادگی‌ای که فرناندز از خود در تمرینات نشان داده، سرانجام در این مسابقه به عنوان یار تعویضی بازی خواهد کرد.
فرناندز از هفته دوم تا پنجم به عنوان یکی از یازده بازیکن اصلی سپاهان به میدان می‌رفت ولی مصدومیتی که در تمرین پیش از مصاف با آلومینیوم نصیب او شد، سبب شد تا این بازیکن از دسترس مورایس دور شود. او طی این مدت فقط چند دقیقه مقابل صنعت نفت در آبادان بازی کرد و سپس با تشدید مصدومیت هفته‌ها شانس حضور در تمرینات را از دست داد.

1787462

دیدگاه‌ها