کد خبر : 1862564 | 12 دی 1401 ساعت 20:13 | 24.3K بازدید | 6 دیدگاه

سه مشتری انگلیسی برای مدافع هلندی اینتر

رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند سه باشگاه بزرگ انگلیسی در تلاشند دنزل دومفرایس، مدافع هلندی اینتر، را در ماه ژانویه به خدمت بگیرند.

سه مشتری انگلیسی برای مدافع هلندی اینتر

به گزارش "ورزش سه"، در ایتالیا گاتزتا دلو اسپورت مدعی است سه باشگاه انگلیسی که از قدرتهای لیگ برتر به حساب می‌آیند به دنبال جذب هر چه سریعتر دنزل دومفرایس، مدافع هلندی اینتر هستند. ارزش او 60 میلیون یورو تخمین زده می‌شود ولی نراتزوری امیدوار است رقابت بین این سه باشگاه باعث شود بتواند دومفرایس را با قراردادی بزرگتر به فروش برساند.

بعد از درخشش دومفرایس با پیراهن تیم ملی هلند در جام جهانی قطر، اینتر قیمت مد نظرش برای او را به مقدار قابل توجهی افزایش داده و به حدود 60 میلیون یورو رسانده است. بر اساس گزارش گاتزتا در حال حاضر سه باشگاه چلسی، منچستریونایتد و تاتنهام خواهان جذب هر چه سریعتر این دفاع راست هلندی هستند.

1774765

چلسی البته از تابستان گذشته دومفرایس را هدف گرفته بود. آنها حالا بار دیگر تماسهایی با اینتر برقرار کرده‌اند. از سوی دیگر اریک تن‌هاخ، سرمربی هلندی یونایتد، به دنبال تقویت دفاع راست خود و پیدا کردن جایگزینی برای دیوگو دالوت و آرون وان بیساکا است. تن‌هاخ به بازیکنان هلندی علاقه خاصی دارد و سبک بازی دومفرایس را به شدت می‌پسندد.

تاتنهام هم قصد دارد در ماه ژانویه هر طور شده دفاع راست خود را تقویت کند. مدیران این تیم پدرو پورو از اسپورتینگ را انتخاب کرده‌اند ولی آنتونیو کونته اصرار دارد که دومفرایس بهترین گزینه برای تیمش خواهد بود.

1787470

دیدگاه‌ها