کد خبر : 1862573 | 12 دی 1401 ساعت 21:30 | 15.4K بازدید | 1 دیدگاه

بازیکن لیورپول: 2022 سخت‌ترین سال زندگی من بود

آرتور ملو، بازیکن لیورپول سال 2022 را سخت ترین سال زندگی خود در دوران فوتبالی‌اش می‌داند.

بازیکن لیورپول: 2022 سخت‌ترین سال زندگی من بود

به گزارش "ورزش سه" آرتور ملو برزیلی که از یوونتوس به لیورپول قرض داده شده است در مورد سال سختی که سپری کرده حرف زد. او گفت: سال 2022 سخت ترین سال زندگی من بود! از درد جسمی رنج می‌بردم و روزهای زیادی در بیمارستان بودم و عذاب انتظار برای گزارش پزشکی را متحمل می‌شدم. اما این امید همراهم بود که هیچ چیز نمی‌تواند مرا از انجام کاری که بیشتر دوست دارم یعنی فوتبال بازی کردن، باز دارد.

ملو ادامه داد: سالی که برای رسیدن به اهدافم به عنوان یک فوتبالیست خواستار پیشرفت بیشتر شدم سال 2022 بود اما سالی شد که بیشتر اوقات خارج از زمین بودم، بیشتر تمرین کردم و سعی کردم بهترین کار را انجام دهم و من اکثر مشکلات را در زمین متحمل شدم.

وی ادامه داد: یک سال آشفتگی روحی زیاد در زندگی شخصی من بود. سالی که من بیشتر دعوا می‌کردم و اوضاع بیشتر از همیشه از مسیر من خارج می‌شد!

او در پایان گفت: باید از سال 2022 تشکر کنم، برای همه آموخته‌هایش؛ یک سال سخت و یک مرحله دشوار داشتم اما سالی بود که چیزهای زیادی به من آموخت و در سال‌های آینده زندگی‌ام آن را همراه با خودم دارم.

در طول یک سال گذشته، ملو از مصدومیت‌های زیادی رنج می برد که او را برای مدت طولانی دور از میادین نگه داشت و همچنین از همراهی تیم ملی برزیل در جام جهانی 2022 قطر بازماند.

دیدگاه‌ها