کد خبر : 1862574 | 12 دی 1401 ساعت 21:28 | 92.9K بازدید | 103 دیدگاه

بازگشت لئو و مرخصی کیلیان

مسی چهارشنبه برمی‌گردد ولی با امباپه روبرو نمی‌شود

درحالیکه لیونل مسی از روز چهارشنبه به تمرین پاری سن ژرمن اضافه می‌شود دیگر ستاره بزرگ این تیم، کیلیان امباپه از دیشب مرخصی‌ای یک هفته‌ای از باشگاهش گرفته است.

مسی چهارشنبه برمی‌گردد ولی با امباپه روبرو نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی، ستاره اصلی جام جهانی قطر، بعد از فتح جام با تیم ملی آرژانتین برای گذراندن تعطیلات و استراحت به کشورش بازگشت و دوران کریسمس و سال نو را در کنار خانواده‌اش سپری کرد. اما حالا وقت بستن چمدان‌ها برای لئو فرا رسیده و بر اساس اعلام رسانه‌ها در آرژانتین او ظرف چند ساعت آینده سوار هواپیما شده و به پاریس پرواز خواهد کرد.

کریستوف گالتیه، سرمربی پی‌اس‌جی، تایید کرد که مسی تا روز یک ژانویه مرخصی داشته و او قرار است دوم یا سوم ژانویه به پاریس برگردد. با توجه به اینکه پاری سن ژرمن بعد از بازی دیشب مقابل لانس امروز و فردا را تعطیل خواهد بود اولین تمرین این تیم روز چهارشنبه برگزار می‌شود و احتمالا شاهد حضور مسی در این جلسه تمرینی خواهیم بود. اولین جلسه تمرینی کاپیتان آرژانتین در تیمش پاری سن ژرمن بعد از قهرمانی در جام جهانی.

1787477

اولین دیدار پاری سن ژرمن در روزهای آتی روز جمعه مقابل شاترو در جام حذفی فرانسه خواهد بود. اما بعید است گالتیه در این دیدار که پیروزی پاریسی‌ها در آن قطعی به نظر می‌رسد از مسی استفاده کند. در نتیجه اولین بازی او بعد از جام جهانی به احتمال زیاد چهارشنبه هفته آینده در مقابل آنژه در لیگ یک خواهد بود.

اما مسی در بازگشت به پی‌اس‌جی دو نفر از ستاره‌های این تیم را در کنار خود نخواهد دید. کیلیان امباپه و اشرف حکیمی بعد از بازی دیشب مقابل لانس یک مرخصی 10 روزه یا یک هفته‌ای گرفتند. کریستوف گالتیه تشخیص داده که امباپه و حکیمی هنوز نتوانسته‌اند خستگی حضور در جام جهانی را کاملا پشت سر بگذارند و از آنها خواسته است مدتی از تیم دور باشند و استراحت کنند. درحالیکه فیگارو مرخصی امباپه را 10 روزه اعلام کرد برخی رسانه‌ها می‌گویند او بعد از هفت روز به پی‌اس‌جی برخواهد گشت.  

دیدگاه‌ها