کد خبر : 1862590 | 13 دی 1401 ساعت 04:10 | 14K بازدید | 5 دیدگاه

تناقض در اظهارات ستاره آرژانتینی و پدرش

مک‌آلیستر: عجله‌ای برای ترک برایتون ندارم

با وجود شایعات مختلف، الکسیس مک آلیستر اعلام کرد که در برایتون خوشحال است و عجله‌ای برای جدایی از این تیم ندارد.

مک‌آلیستر: عجله‌ای برای ترک برایتون ندارم

به گزارش "ورزش سه"، این هافبک آرژانتینی بعد از درخشش در جام جهانی 2022 و تبدیل شدن به یکی از مهره‌های ثابت اسکالونی در راه فتح جام، مورد توجه باشگاه‌های مطرح اروپایی قرار گرفته است. مک آلیستر روز دوشنبه در بازگشت به برایتون، مورد تشویق هم تیمی ها و کارکنان باشگاه قرار گرفت.

او در مورد بازگشت به فوتبال باشگاهی بعد از فتح جام جهانی و شایعاتی که در خصوص جدایی‌اش وجود دارد گفت: "من در این باشگاه و در کنار هم تیمی هایم و همه کسانی که اینجا کار می کنند، احساس خوبی دارم."

1787533

در شرایطی که پدر الکسیس مک آلیستر چند روز پیش فاش کرد که پسرش از چند باشگاه مطرح اروپایی پیشنهاد دارد و جدایی او قریب الوقوع است، خود این بازیکن شرح دیگری از شرایط خود ارائه کرده و افزود: "این جا احساس راحتی می کنم و واقعا خوشحالم. عجله‌ای هم برای رفتن ندارم و روی بازی بعدی برایتون تمرکز کرده ام."

این بازیکن آرژانتینی در سال 2019 با برایتون قرارداد امضا و در اکتبر اخیر این قرارداد را تا سال 2025 تمدید کرد. او بعد از پایان جام جهانی با تاخیر به انگلیس برگشت چرا که راهی کشورش شده بود تا در جشن قهرمانی شرکت کند. مک آلیستر در مورد این جشن گفت: "واقعا شگفت انگیز بود. مردم آرژانتین واقعا خوشحال بودند و ما در کنار آنها لذت بردیم. این واقعا دیوانه وار بود چون پنج میلیون نفر در خیابان بودند و همه جا بسته شده بود. در آن لحظات بود که متوجه شدیم چه کار بزرگی کرده ایم!"

1787534

او در پایان با تشکر از استقبال ویژه باشگاه برایتون گفت: "واقعا خوب بود! صادقانه می گویم که انتظار چنین استقبالی نداشتم. از همه افرادی که دراین کار سهم داشتند تشکر می کنم."

دیدگاه‌ها