کد خبر : 1862594 | 13 دی 1401 ساعت 00:43 | 13K بازدید | 7 دیدگاه

مدافع هلندی از ناحیه همسترینگ آسیب دیده است

مصدومیت فن‌دایک در جریان شروع تلخ لیورپول

دلیل تعویض کاپیتان لیورپول در پایان نیمه اول بازی با برنتفورد مصدومیت او بود.

مصدومیت فن‌دایک در جریان شروع تلخ لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، ویرژیل فن‌دایک در شرایطی که لیورپول نیمه اول دیدار با برنتفورد را با شکست دو بر صفر به پایان رسانده بود، تعویض شد. یورگن کلوپ در پایان این دیدار اعلام کرد که دلیل تعویض مدافع هلندی تیمش، مشکل همسترینگ او بوده است.

شاگردان کلوپ در نیمه اول دیدار با برنتفورد نمایش ضعیفی داشتند. آنها ابتدا با گل به خودی کوناته دروازه خود را باز شده دیدند و سپس گل دوم را با ضربه یوآن ویسا دریافت کردند. آنها در نیمه دوم هم کاری از پیش نبردند و در نهایت با قبول شکست سه بر یک، سال جدید را با نتیجه‌ای تلخ آغاز کردند. آنها حالا یک نگرانی بزرگ هم دارند؛ مصدومیت مدافع هلندی.

1787545

کلوپ در شروع نیمه دوم بازی با برنتفورد سه تغییر در تیمش ایجاد کرد که خروج فن‌دایک یکی از آنها بود. برخلاف دو تغییر دیگر، خروج مدافع هلندی لیورپول فنی نبود و فن‌دایک به خاطر مصدومیت مجبور به ترک زمین شد.

جیمی کاراگر با طبیعی دانستن تعویض های پرتعداد کلوپ با توجه به نتیجه نیمه اول در مورد خروج کاپیتان لیورپول گفت: "این که او به دلیل مصدومیت تعویض شد یا به خاطر مسائل فنی جالب است چرا که این بازیکن تلاش خود را در زمین انجام داد."

1787546

در پایان بازی یورگن کلوپ دلیل این تعویض را مصدومیت فن دایک از ناحیه همسترینگ پای راست دانست. این بازیکن در طول 45 دقیقه نیمه دوم از روی نیمکت و با پای بسته کار را پیگیری کرد.

دیدگاه‌ها