کد خبر : 1862598 | 13 دی 1401 ساعت 01:23 | 22.6K بازدید | 20 دیدگاه

خشم از پذیرفتن گل مشکوک برنتفورد

با مایکروویو حرف نمی‌زنم، حمله کلوپ به داور!

یورگن کلوپ با انتقاد شدید از قضاوت استوارت آتول، صحبت با داوران را به صحبت کردن با مایکروویو شبیه دانست.

با مایکروویو حرف نمی‌زنم، حمله کلوپ به داور!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول نیمه اول دیدار با برنتفورد را با شکست دو بر صفر به پایان رساند تا کلوپ تیمش را در شروع نیمه دوم با سه تغییر راهی میدان کند؛ یکی از این سه تغییر، خروج فن دایک و ورود ماتیب بود که البته نتیجه‌ای در پی نداشت و لیورپول در نهایت با شکست سه بر یک زمین را ترک کرد. در پایان این دیدار شاهد اعتراض شدید یورگن کلوپ به داور بازی بودیم.

او با انتقاد از بی توجهی داور به بازی خشن حریف به ویژه در موقع زدن ضربات ایستگاهی، از اینکه داور چطور خطا روی کوناته پیش از گل سوم برنتفورد را نادیده گرفت، ابراز شگفتی کرد. کلوپ که از رویکرد برنتفورد در ضربات ایستگاهی راضی نبود تاکید کرد که آنها خطاهایی را در محوطه جریمه انجام دادند که توسط داور تشخیص داده نشد.

1787550

سرمربی لیورپول در مورد بازی خشن حریف در داخل محوطه جریمه حین زدن ضربات ایستگاهی و موضع متفاوت داور نسبت به این موضوع گفت: "موفقیت آنها در ضربات ایستگاهی یک دلیل دارد. آنها کارهایی را داخل محوطه جریمه انجام می دهند که اگر شما آن را انجام دهید، خطا اعلام می شود. "

کلوپ در رابطه با گل سوم حریف گفت: "این گل نباید پذیرفته می شد، به همین سادگی! اگر تا به حال فوتبال بازی کرده باشید متوجه خواهید شد که در این صحنه تعادل کوناته به هم خورد و خطا رخ داد ولی استوارت آتول می خواست، جور دیگری صحنه را ببیند. ما جلسه ای (ابتدای فصل) داشتیم و آنها شرح دادند که چه رفتاری های در محوطه جریمه خطا است اما متاسفانه مطمئن نیستم که این قوانین به درستی اجرا شود."

1787551

او تاکید کرد که انتظار قبول شدن گل سوم حریف را نداشت و افزود: "من انتظار ندارم آنها چیزی را به نفع ما سوت بزنند، فقط فکر می کنم که خطا، خطا است و نگه داشتن و هل دادن هم همان است. شما مجاز به انجام برخی کارها هستید، همان طور که مجاز نیستید یکسری کارهای دیگر را انجام دهید. در غیر این صورت داور باید به نشانه خطا سوت بزند."

سرمربی لیورپول ادامه داد: الان شاید مردم بگویند که من بهانه تراشی می کنم ولی انتظار دارم که عملکرد داوری بهتری را شاهد باشیم. من نمی خواستم، بازی که آنها می خواستند انجام دهم اما در نهایت این گونه شد و ما در هر حالت باید انگشت اتهام را به سمت خودمان بگیریم و صد در صد این کار را می کنیم.

کلوپ در پاسخ به این سوال که آیا صحبتی با داور در این مورد انجام داد یا نه، جمله جالب و غیرمنتظره ای به زبان آورده و داور را به یک مایکروویو تشبیه کرده و گفت: صحبت با داور دقیقا مثل صحبت کردن با مایکروویو است چون واقعا هیچ پاسخی دریافت نمی کنید! همیشه همین گونه بوده است.

وی در مورد تعویض کاپیتان تیمش در شروع نیمه دوم گفت: ویرجیل کمی در ناحیه همسترینگ پای راست احساس درد می کرد. او گفت که حالش خوب است و می تواند ادامه دهد ولی ما هیچ وقت در مورد سلامت بازیکنان ریسک نمی کنیم. فکر نمی کنم چیز خاصی باشد اما به هر حال تصمیم گرفتیم که تعویضش کنیم.

ویدئو: 268847

دیدگاه‌ها