کد خبر : 1862617 | 13 دی 1401 ساعت 09:05 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

اسبقیان:

تا ۱۰ روز دیگر برای کادر فنی تصمیم می‌گیریم

رئیس فدراسیون جانبازان بر موفقیت‌های تاریخی تیم ملی والیبال نشسته طی سال‌های اخیر تاکید دارد با این حال می‌گوید باید در مورد کادر فنی تعیین تکلیف شود و این کار تا ۱۰ روز آینده انجام می‌شود.

تا ۱۰ روز دیگر برای کادر فنی تصمیم می‌گیریم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، «بی برنامگی» چالشی است که این روزها پیرامون تیم ملی والیبال نشسته ایجاد شده است طوریکه با وجود رویدادهای مهم سال آینده که فاصله زمانی زیادی تا آنها باقی نمانده است هنوز مشخص نیست که چه برنامه هایی برای این تیم پیشنهاد یا مصوب شده و از چه زمانی اجرای آنها آغاز می شود چراکه در اصل در مورد کادر فنی این تیم تعیین تکلیف نشده است و همین مسئله، این تیم و بازیکنانش را موجب شده است.

این در حالی است که تیم ملی والیبال نشسته همین دو ماه پیش با هدایت هادی رضایی در مسابقات قهرمانی جهان (بوسنی) شرکت کرد و برای هفتمین بار قهرمانی این رقابت ها را از آن خود کرد. تقریبا یک سال قبل از این قهرمانی هم طلای پارالمپیک توکیو در اختیار والیبال نشسته ایران قرار گرفته بود که بازهم سهم هادی رضایی و دیگر اعضای کادر فنی به عنوان مربی در این مدال و قهرمانی قابل توجه بود.

با همه اینها ادامه همکاری کادر فنی با تیم ملی والیبال نشسته ایران در هاله ای از ابهام قرار دارد و با وجود موفقیت های زبانزد و بی نظیر کسب شده که هفتمین قهرمانی در پارالمپیک و جهان به نظر می رسد مسئولان قطعیتی در مورد ابقای هادی رضایی در راس کادر فنی این تیم ندارند این در حالی است که کمتر از یک سال به بازی های پاراآسیایی باقی مانده و دفاع از عنوان قهرمانی ایران در این بازی ها باقی مانده است. قهرمانی که آنهم با هادی رضایی و همکارانش به دست آمد اما حالا ادامه حضورشان منوط به برخی بررسی ها و تصمیم گیری ها شده است.

سید محمدشروین اسبقیان رئیس فدراسیون جانبازان ومعلولان در گفتگو با در این زمینه و این پرسش که «سال آینده تیم ملی والیبال نشسته ایران باید در بازی های پارااسیایی شرکت کند و پیش از آن هم باید در مسابقات قهرمانی آسیا حضور یابد. با این حال چرا هنوز برنامه های آماده سازی این تیم مشخص و اعلام نشده است؟»، توضیح داد.

وی در این زمینه گفت: والیبال نشسته ایران در مسابقات اخیر قهرمانی جهان درخشش بی نظیری داشت و موافق شد با کنار زدن تیم هایی بزرگ و مطرح مانند بوسنی که میزبان بود و آمریکا دوباره قهرمان جهان شود. انصافا این نتیجه و عملکرد جای قدردانی دارد.

رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان تصریح کرد: بعد از مسابقات سنگین قهرمانی جهان و رویارویی با تیم های بزرگ، بازیکنان نیاز به استراحت داشتند. در شرایط فعلی هم مسابقات باشگاهی والیبال نشسته کشور در حال پیگیری است. بنابراین از حیث دوری از تمرینات و مسابقات هیج جای نگرانی وجود ندارد و اصلا بحث بی برنامگی نیست کما اینکه اگر هم برنامه ای تعیین شده بود الان به خاطر مسابقات باشگاهی اجرا نمی شد.

اسبقیان در عین حال از برگزاری نشست برای تصمیم گیری در مورد کادر فنی تیم ملی والیبال نشسته و برنامه های مربوط به این تیم خبر داد و گفت: حداکثر تا ۱۰ روز دیگر در مورد کادر فنی تصمیمات لازم اتخاذ و اطلاع رسانی خواهد شد.

«چرا با وجود قهرمانی های متوالی به دست آمده باید در مورد ادامه همکاری هادی رضایی و همکارانش در کادر فنی تصمیم گیری شود؟»، وی در پاسخ به این پرسش گفت: روندی که تیم ملی والیبال نشسته ایران داشته کاملا رو به رشد بوده است بدون هیچ درجا زدنی، با این حال برای ادامه کار باید تمام موارد بررسی شود و بر اساس آن تصمیم گیری شود. مشکلی وجود ندارد و به زودی تعیین تکلیف خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان تاکید کرد: اولویت اول برای تیم ملی والیبال نشسته بازی های پاراآسیایی است و بعد از آن بازی های پارالمپیک که برای آن سهمیه لازم کسب شده است. تصمیم گیری در مورد کادر فنی بر اساس این دو رویداد انجام خواهد شد.

دیدگاه‌ها