کد خبر : 1862621 | 13 دی 1401 ساعت 09:52 | 3.6K بازدید | 1 دیدگاه

اختصاص بودجه وِیژه برای نجات زمین وطنی

استادیوم شهید وطنی با وجود اینکه به تازگی بازسازی شده، دارای نقصان های زیادی است.

اختصاص بودجه وِیژه برای نجات زمین وطنی

به گزارش "ورزش سه"، این ایرادات اگر برطرف نشود، میزبانی نساجی در بازی های لیگ برتر به چالش کشیده می شود و در صورت صعود این تیم به لیگ قهرمانان آسیا که محتمل است، این تیم نمی تواند در قائمشهر میزبان حریفان بین المللی خود باشد.

جالب اینجاست با وجود زیر سازی در استادیوم شهید وطنی زمین چمن مجهز به سیستم گرمایشی در فصل زمستان نیست که این موضوع می تواند موجب خرابی زودهنگام زمین در فصل زمستان شود. تا جایی که باشگاه نساجی چندی پیش برای جلوگیری از خرابی چمن در هوای سرد کاور خریداری و روی چمن فرش کرده بود. البته به تازگی خبر خوشی در این زمینه مخابره شده است؛ طی درخواست مرادیان، نماینده مردم قائمشهر در مجلس و دستور مخبر، معاون اول رئیس جمهور مبنی بر اختصاص مبلغ ۸ میلیارد تومان جهت خرید دستگاه بویلر برای ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر، از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تخصیص این اعتبار به اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران ابلاغ شد.

در صورتی که تخصیص این بودجه به استادیوم شهید وطنی مشمول زمان نشود، خریداری دستگاه بویلر موجب نجات زمین چمن خواهد شد. دستگاه بویلر با تامین گرما موجب می شود تا زمین چمن در فصل زمستان و حتی در صورت بارش و برف در شرایط ایده آل باقی ماند.

دیدگاه‌ها