کد خبر : 1862628 | 13 دی 1401 ساعت 10:27 | 17.5K بازدید | 3 دیدگاه

مصدومیت وحشتناک تریر؛

مهاجم فرانسوی نقش اول تلخ‌ترین اتفاق هفته (عکس)

فوتبال فرانسه دیشب شاهد یک مصدومیت تلخ و وحشتناک بود.

مهاجم فرانسوی نقش اول تلخ‌ترین اتفاق هفته (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، صحنه های فاجعه آمیزن از فوتبال فرانسه؛ مارتین تریر، مهاج رن ظاهراً از ناحیه زانو به شدت آسیب دید. تریر پیش از این در دقیقه پنجم گلزنی کرد تا رن مقابل نیس پیش بیفتد اما در دقیقه 36 با مصدومیت وحشتناکی مواجه شد که مطمئنا او را برای مدت طولانی از زمین بازی دور خواهد کرد.

پس از یک دوئل، تریر به طرز وحشناکی روی چمن فرود آمد. در ویدیو می توانیم ببینیم که چگونه زانوی او آسیب دید و سپس عذاب واقعی شروع شد. مهاجم با حالتی دردناک روی زمین افتاده بود و در پخش زنده فریادهای ناراحت کننده او به گوش می رسید. تریر قبل از اینکه پزشکان باشگاه او را با برانکارد از زمین خارج کنند، عذاب واقعی را تجربه می کرد.

1787620

البته هنوز باشگاه فرانسوی هیچ گونه اطلاعیه دقیقی درباره میزان مصدومیت مهاجم خود منتشر نکرده است اما با توجه به اتفاقاتی که در زمین شاهد آن بودیم و البته نوع آسیب دیدگی تریر به نظر می رسد که به احتمال فراوان این فصل برای او به پایان رسیده است.

1787619

گفتنی است این بازیکن یکی از بهترین های رن در این فصل بوده و در 16 مسابقه آمار عالی 9 گل و 4 پاس گل را از خود به ثبت رسانده است اما به نظر می رسد فصل به تلخ‌ترین شکل ممکن برای او به پایان رسیده است.

دیدگاه‌ها