کد خبر : 1862647 | 13 دی 1401 ساعت 11:52 | 41.2K بازدید | 5 دیدگاه

از صحبت در مورد پیشرفت او خسته‌ام

حسرت تیم انگلیسی به خاطر نداشتن این ستاره ایرانی!

رایان تفضلی، مدافع میانی سابق پیتربورو یونایتد، پس از گلزنی در پیروزی 3-0 وایکام واندررز در روز سال نو در ورزشگاه وستون هومز، برای باشگاه قدیمی خود آرزوی موفقیت کرد.

حسرت تیم انگلیسی به خاطر نداشتن این ستاره ایرانی!

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال وایکام در اولین روز از سال میلادی جدید، با یک پیروزی درخشان مقابل پتربورو یونایتد، به رده هفتم جدول لیگ یک انگلستان صعود کرد.

رایان تفضلی، مدافع ایرانی وایکام واندررز در این مسابقه موفق شد گل دوم تیمش را با یک ضربه سر، وارد دروازه باشگاه سابقش کند.

تفضلی که بازیکن مورد علاقه گرانت مک‌کان، سرمربی پتربورو به شمار می‌رود و دو بار توسط این مربی برای باشگاه‌های هال‌سیتی و پتربورو جذب شده، بعد از گلزنی مقابل تیم سابقش گفت:" بهترین حالت ممکن برای شروع سال جدید! بچه‌ها از همان ابتدا درخشان بودند. ما در تمام نبردهایمان پیروز شدیم تا در مقابل یک تیم خوب، به خصوص در خانه، نتیجه عالی بگیریم. هواداران ما برای ما نفر دوازدهمی باورنکردنی بودند. از دیدن چهره های قدیمی در لاندن رود خوشحالم، از حضورم در پیتربورو لذت بردم، برای باشگاه و هواداران بهترین ها را آرزو می کنم!"

البته تفضلی خوش شانس بود که در آخرین دقایق بازی یک کارت قرمز را به دلیل یک خطای هند آشکار روی خط دروازه دریافت نکرد اما در مجموع یک نمایش دفاعی فوق العاده ارائه کرد و در یک نبرد فیزیکی با جانسون کلارک هریس، بهترین گلزن حریف، پیروز شد.

گابی زاکوانی، مدافع میانی سابق پتربورو نیز تحت تأثیر عملکرد مدافع ویکومب قرار گرفت و درموردش گفت: "آه، تفضلی... او فوق العاده است. تنومند و جنگجو، مدافع مورد علاقه من از هر نظر. این استعداد به طور مشخص در حال پیشروی است. موضوعی که البته گفتنش تکراری شده و از بیان مجدد آن خسته‌ام!"

دیدگاه‌ها