کد خبر : 1862651 | 13 دی 1401 ساعت 11:58 | 50.9K بازدید | 19 دیدگاه

پیشنهاد جذاب پاری سن ژرمن به ستاره یونایتد

پاری سن ژرمن تمام تلاشش را برای متقاعد کردن مارکوس رشفورد، ستاره انگلیسی، به کار گرفته است.

پیشنهاد جذاب پاری سن ژرمن به ستاره یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، مدیران پی اس جی همچنان در فکر جذب یک بازیکن مطمئن برای تقویت خط حمله این تیم هستند و گزینه‌های متفاوتی را برای اضافه شدن به ترکیب این تحت نظر دارند. 
از مدت‌ها پیش بعضی از رسانه‌های فرانسوی و انگلیسی از علاقه بسیار زیاد این باشگاه به جذب رشفورد خبر داده و مدعی شده بودند که بازی او مورد توجه آنالیزورهای پی اس جی قرار گرفته است. 
گفته می‌شد که حتی پیشنهادهایی هم از سوی این باشگاه به مدیر برنامه و نمایندگان این مهاجم انگلیسی ارائه شده اما هنوز هیچ پاسخ و تصمیم مشخصی برای انتقال او به پارک دو پرنس گرفته نشده است.

1785588

درخشش دوباره این بازیکن با جدایی کریستیانو رونالدو و فرصت بیشتری که در ترکیب تیم اریک تن‌هاخ پیدا کرد باعث شده که پی اس جی در تصمیم جذب این بازیکن جدی‌تر شود. 
حالا کالچومرکاتو خبر داده که پیشنهادی به ارزش 10 میلیون یورو برای هر فصل به این بازیکن از سوی پی اس جی ارائه شده و آنها در تلاش هستند تا نظر مثبت او برای پوشیدن پیراهن این باشگاه فرانسوی را جلب کنند. 
با توجه به این که تن‌هاخ اهمیت بسیاری برای رشفورد قائل است و نقشی کلیدی در تیمش برای او قائل شده است، باید دید که آیا پی اس جی موفق خواهد شد این انتقال را نهایی کند یا همچنان باید به دنبال گزینه دیگری برای تقویت خط حمله تیمش باشد.

دیدگاه‌ها