کد خبر : 1862665 | 13 دی 1401 ساعت 13:07 | 16K بازدید | 24 دیدگاه

آرتتا: رویای ما قهرمانی در لیگ برتر نیست

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، معتقد است که تیمش باید فقط و فقط به بازی بعدی فکر کند.

آرتتا: رویای ما قهرمانی در لیگ برتر نیست

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در شش سال گذشته موفق نشده بود حتی در بین چهار تیم صدر جدول لیگ برتر انگلیس قرار بگیرد. 
دوری از لیگ قهرمانان باعث ناراحتی هواداران و مدیران این باشگاه شده بود اما حالا به نظر می‌رسد که شرایط در این فصل به طور کامل فرق کرده و آنها بهترین فرصت برای کسب اولین جام قهرمانی پس از فصل 4-2003 را دارند. 
اختلاف هفت امتیازی توپچی‌ها در صدر جدول با منچسترسیتی اختلاف نسبتا مطمئن و قابل توجهی است اما آرتتا معتقد است که این تیم همچنان نباید رویابافی کند و باید واقع‌بینانه رفتار کند. 

1779952

این مربی اسپانیایی درباره شانس قهرمانی تیمش به خبرنگاران گفت:« مسئله این نیست که بخواهیم کسی را متوقف کنیم، مسئله این است که باید واقع‌بین باشیم. سبک بازی و نمایش ما مشخصا تاثیرگذار و درخشان است و ما واقعا از این موضوع خوشحال هستیم.»
او با اشاره به اهداف تیمش اظهار داشت:« ما همیشه باید به خاطر داشته باشیم که باید اهدافی را در کوتاه مدت در نظر بگیریم و این چیزی است که باعث می‌شود به دنبال پیشرفت باشیم و چیزی است که باعث می‌شود در بسیاری از دیدارها به پیروزی برسیم.»
آرتتا در پاسخ به سوالی در این باره که اهداف الهام‌بخش او برای سال 2023 چیست اضافه کرد:« این که بتوانیم برابر نیوکسل به پیروزی برسیم. سپس در بازی بعدی پیروز شویم و بعد در دیدار پس از آن. رویای تیم ما این است.»

دیدگاه‌ها