کد خبر : 1862692 | 13 دی 1401 ساعت 15:41 | 3K بازدید | 3 دیدگاه

عالمی: وقت آن رسیده که به مربیان داخلی اعتماد شود

مربی هوادار می گوید بازیکنان این تیم با کیفیت و‌ با انگیزه هستند ولی با تغییرات در نیم فصل دوم قطعا روندشان بهتر از قبل خواهد شد.

عالمی: وقت آن رسیده که به مربیان داخلی اعتماد شود

به گزارش “ورزش سه”، ایمان عالمی مربی هوادار در کنفرانس خبری پیش از دیدار با ذوب آهن در هفته پایانی نیم فصل اول گفت: ذوب آهن تیم بسیار خوب و با برنامه ای است. کادرفنی خوب و بازیکنان با کیفیتی در اختیار دارد. ما برنامه های خودمان را داریم و محکوم به برد در این بازی هستیم، بازیکنان با کیفیتی در اختیار داریم. انشاالله بتوانیم به سه امتیاز دست پیدا کنیم.

او در مورد زمین چمن دستگردی و گلایه تارتار بابت  این قضیه ادامه داد: در بازی نساجی بارش باران داشتیم ولی مسئول ورزشگاه دستگردی اعلام کرده کار های لازم را در تعطیلات کرده  و زمین خوبی را در اختیار گذاشتند ولی متاسفانه در آن روزی که ما بازی داشتیم بارش باران بود ولی کاور و خیلی مشکلات برطرف شد و در حال حاضر یکی از زمین های خوب تهران است.

مربی هوادار در مورد مصدومان و محرومان عنوان کرد: متاسفانه آقای جعفری بیمار شده و او را نداریم ولی بقیه در اختیار هستند.

وی در خصوص قضاوت داوری در هفته های اخیر اینگونه توضیح داد: کوبل های داوری که برای ما انتخاب شده بود قضاوت های خوبی داشتند چه آقای مومنی و چه بنیادی فر و قضاوت بازی فردای ما با آقای زمانی است که همیشه قضاوت خوبی داشته و انشاالله فردا هم همین طور باشد. چیز خاصی نبوده که ما در موردش صحبت کنیم.

عالمی در مورد ۶ باخت، پنج تساوی و سه پیروزی در چهارده بازی و برنامه شان برای نیم فصل دوم گفت: باید نیم فصل تمام شود و بعد کادرفنی صحبت می کند که ببینیم شرایط به چه صورت پیش می‌رود ولی ما بازی های خوبی در هفته های اخیر داشتیم. بازیکنان با تجربه و با کیفیتی داریم که جا دارد از بچه های تیم هوادار تشکر ویژه برای انگیزه و روند رو به رشدی که دارند بکنیم و انشاالله باید ببینیم در نیم فصل چه اتفاقی می افتد.  قطعا باید تغییراتی باشد و ما فضای این را داریم که بازیکن اضافه کنیم.

عالمی در پایان به عنوان یکی از اهالی فوتبال نظرش را در مورد سرمربی آتی تیم ملی اینگونه بیان کرد: ما بازی های جام جهانی را پشت سر گذاشتیم. قبل از جام جهانی آقای اسکوچیچ بود و در زمان جام جهانی از آقای کی روش استفاده کردند و من فکر می کنم داخل لیگمان مربیان جوان با تجربه ای هستند و خیلی هم مدرن کار می کنند و من فکر می کنم می توانند سکان دار تیم ملی باشند و الان وقتش است به مربیان داخلی اعتماد کنند.

دیدگاه‌ها