کد خبر : 1862702 | 13 دی 1401 ساعت 16:22 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی مصر: با کی‌روش هیچ تماسی نداشتم

روی ویتوریا می گوید که برای نشستن روی نیمکت مصر، هیچ صحبتی با کارلوس کی روش نداشته است.

سرمربی مصر: با کی‌روش هیچ تماسی نداشتم

به گزارش "ورزش سه"، روی ویتوریا، سرمربی پرتغالی تیم ملی مصر گفت که به این دلیل هدایت فراعنه را قبول کرده که تمایل داشته یک چالش جدید در عرصه مربیگری تیم های ملی را تجربه کند و نه یک تیم باشگاهی.

ویتوریا در گفت و گو با روزنامه پرتغالی اوجوگو با بیان اینکه پس از مذاکرات غیررسمی با پیشنهاد تیم ملی مصر موافقت کرد، تاکید کرد که هدف اصلی او با فراعنه راهیابی به جام ملت های آفریقا 2023 و صعود به جام جهانی 2026 است.

مربی فراعنه ادامه داد: بعد از اینکه فدراسیون فوتبال مصر تمایل خود را برای عقد قرارداد 4 ساله با من نشان داد، خوشحال شدم، زیرا این یک اتفاق فوق العاده است، اما در فوتبال هیچ تضمینی در مورد مدت زمان ادامه همکاری با یک مربی وجود ندارد.

ویتوریا از برقراری تماس با نلو وینگادا، یکی از مربیان پرتغالی که سابقه حضور در فوتبال مصر را دارد خبر داد و گفت: وینگادا اطلاعاتی در مورد فوتبال مصر به من داد چرا که او سابقه همکاری با الزمالک را در کارنامه دارد. من به هموطنم کارلوس کی روش احترام می گذارم اما برای پذیرش هدایت مصر هیچ تماسی با او نداشتم.

او در مورد نقش محمد صلاح در تیم ملی مصر نیز گفت: شکی نیست که صلاح یک نماد و الگوی بزرگی برای تیم ملی مصر است زیرا او بازیکنی است که کیفیت و روحیه رهبری در داخل و خارج از زمین را دارد. با او صحبت کردم، صلاح بازیکن فوق العاده ای است و محمد الننی نیز یکی از مهره های تأثیرگذار تیم است.

دیدگاه‌ها