کد خبر : 1862732 | 13 دی 1401 ساعت 18:51 | 18K بازدید | 1 دیدگاه

دست خالی مجتبی حسینی مقابل مس رفسنجان

هزینه سنگین توقف مدعیان برای پیکان!

تیم فوتبال پیکان برای مسابقه با مس رفسنجان تعداد زیادی از نفرات خود را در اختیار ندارد.

هزینه سنگین توقف مدعیان برای پیکان!

به گزارش "ورزش سه"، پیکانی‌ها اگرچه در دو مسابقه حساس و سخت مقابل پرسپولیس و سپاهان موفق شدند یک تساوی و یک برد کسب کنند و 4 امتیاز شیرین را به دست آورند، اما بازی با دو مدعی قهرمانی اتفاقات تلخی را هم برای این تیم رقم زد که می‌تواند مشکلاتی را در بازی با مس برای شاگردان مجتبی حسینی ایجاد کند.

در بازی پیکان و پرسپولیس علی رمضانی مدافع – هافبک راست جوان خودروسازان دچار مصدومیت شد و به همین خاطر بازی با سپاهان را از دست داد و همین حالا نیز وضعیت او برای بازی پنجشنبه مشخص نیست.

از سوی دیگر در بازی پیکان مقابل سپاهان هم دانیال جهانبخش و مجتبی حقدوست دچار مصدومیت شدند و زمین بازی را ترک کردند که حالا مشخص شده حقدوست با پارگی رباط صلیبی روبه‌رو است و مدتها قادر به حضور در تمرینات و مسابقات نیست.

همچنین شرزود تمیروف مهاجم ازبکستانی پیکان در بازی با سپاهان 4 اخطاره شد و نمی‌تواند تیم خود را مقابل مس رفسنجان همراهی کند.

با این شرایط شاهد تغییرات گسترده مجتبی حسینی در ترکیب پیکان برای بازی هفته پانزدهم خواهیم بود. غایبان پرتعداد پیکان برای بازی با مس دست کادرفنی را خواهند بست و حالا مجتبی حسینی امیدوار است غیبت این نفرات روی روند خوب تیمش در رفسنجان تاثیرگذار نباشد.

دیدار مس و پیکان ساعت 15 روز پنجشنبه در شهر رفسنجان برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها