کد خبر : 1862747 | 13 دی 1401 ساعت 22:08 | 144.4K بازدید | 71 دیدگاه

بعد از مسی، نوبت به فوق‌ستاره پرتغالی رسید

کریس رونالدو به زبان عربی مسلط شد!

یکی از نکات جالب توجه در مراسم معارفه رونالدو، صحبت او با هواداران به زبان عربی بود.

کریس رونالدو به زبان عربی مسلط شد!

به گزارش “ورزش سه” در کمتر از یک ماه پس از فینال جام جهانی و بالا بردن جام قهرمانی توسط لیونل با لباس سنتی عربی، که هدیه‌ای از سوی امیر قطر بود، حالا اتفاق جالبی توسط دیگر فوق‌ستاره دنیای فوتبال رخ داده است.

دقایقی پیش، مراسم باشکوه معارفه کریستیانو رونالدو در ورزشگاه مرسول پارک به پایان رسید و او رسما کارش را با النصری‌ها آغاز کرد.

1787872

اما در اواخر مراسم، اتفاقی جالب توجه باعث انفجار ورزشگاه و تشویق شدید هواداران‌ روی سکو شد. درحالیکه کریستیانو جونیور، پسر رونالدو، در گوش پدرش حرفی زد و باعث خنده‌ی او شد، رونالدو به هواداران گفت می‌خواهم آخرین صحبتم‌ با شما این باشد. سپس مجری به رونالدو جمله‌ی «أنا عالمی» را گفت و کریستیانو آن‌ را پشت میکروفون بلند اعلام کرد.

در ادامه مجری بار دیگر از رونالدو خواست این جمله را بیان کند که او با صدای بلند گفت: «أنا عالمی» و سپس هواداران با شنیدن عربی صحبت کردن ستاره جدید تیمشان سر از پا نشناختند و به تشویق شدید او پرداختند.

ویدئو: 268933

«أنا عالمی» به فارسی یعنی من جهانی هستم. اما در عربستان شعار تیم النصر «العالمی» است و رونالدو با این شعار، بلند می‌گفت حالا من عضوی از النصر هستم.

فوق‌ستاره پرتغالی النصر، پس از اتمام مراسم، اولین تمرین خود را زیر نظر رودی گارسیا انجام داد.

دیدگاه‌ها