کد خبر : 1862756 | 14 دی 1401 ساعت 01:10 | 18.6K بازدید | 6 دیدگاه

بعد از انتقاد وینیسیوس به بی‌توجهی لالیگا

پرونده توهین به بازیکن رئال در دادگاه

کمیته برگزاری مسابقات لالیگا به اتفاقات بازی رئال و وایادولید واکنش نشان داده و شعارهای نژادپرستانه علیه وینیسیوس را محکوم کرد.

پرونده توهین به بازیکن رئال در دادگاه

به گزارش "ورزش سه"، کمیته برگزاری مسابقات لالیگا اعلام کرده است که به دنبال شعارهای نژادپرستانه علیه وینیسیوس جونیور در بازی رئال مادرید و وایادولید، شکایت خود را همراه با مستندات به سازمان های قضایی، اداری و ورزشی مربوطه ارائه کرده است.

این اقدام بعد از انتشار ویدیویی از لحظه خروج وینیسیوس جونیور از زمین در جریان پیروزی 2-0 رئال مادرید مقابل وایادولید انجام گرفت؛ در ویدیوی یاد شده، شعارهای نژادپرستانه علیه بازیکن رئال او را میمون خطاب می کنند به وضوح شنیده می شود. در ادامه نیز یک شی به سمت ستاره وینی پرتاب می شود که او نیز با لگد آن را به سمت جمعیت برمی گرداند.

1787888

در ادامه شاهد ادامه پرتاب اشیا به سمت مهاجم رئال هستیم؛ البته هیچ کدام از این اشیای پرتاب شده آسیبی به وینیسوس وارد نکرد. لالیگا اکنون با تایید اتهامات صورت گرفته در این حادثه، در خصوص آن چه در ورزشگاه خوزه زوریلا رخ داد، بیانیه ای منتشر و اعلام کرد که پرونده این اتهام در دادگاه وایادولید و با کمک تصاویر، کلیپ‌ها و صداهای ضبط شده مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

مهاجم رئال مادرید بعد  از اتفاقات بازی با وایادولید از کمیته انضباطی لالیگا انتقاد و گفته بود: "نژاد پرستان به ورزشگاه می روند و بازی بزرگ ترین باشگاه در جهان را از نزدیک می بینند این درحالی است که کمیته برگزاری رقابت های لالیگا هیچ کاری انجام نمی دهد و در برابر چنین رفتارهای سکوت کرده است."

1787887

دیدگاه‌ها