کد خبر : 1862757 | 14 دی 1401 ساعت 01:22 | 11.2K بازدید | 14 دیدگاه

آرسنال 0-0 نیوکسل: اولین لغزش در سال جدید

آرسنال در دیداری خانگی مقابل نیوکسل با تساوی 0-0 متوقف شد.

آرسنال 0-0 نیوکسل: اولین لغزش در سال جدید

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان میکل آرتتا که با پیروزی‌های پیاپی، به مدعی اول قهرمانی این فصل لیگ برتر تبدیل شدند، امشب برابر نیوکسل با تساوی بدون گل متوقف شدند تا منچسترسیتی این فرصت را داشته باشد که فاصله در صدر جدول را کاهش بدهد.

آرسنالی‌ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه 4 بود که ابتدا ضربه گابریل مارتینلی را کیه‌ران تریپیه برگشت داد و سپس ضربه مارتین اودگارد روی توپ برگشتی از بالای دروازه به بیرون رفت.

1787898

یک دقیقه بعد نوبت بوکایو ساکا بود که با یک حرکت انفرادی، خود را در موقعیت گلزنی قرار بدهد اما ضربه او را نیک پوپ، دروازه بان نیوکسل، با پا برگشت داد.
فشار حملات آرسنال ادامه پیدا کرد و در دقیقه 7، این بار مارتینلی با یک پاس خوب، گرانیت ژاکا را در موقعیت گلزنی قرار داد اما ضربه این هافبک باتجربه به کنار دروازه میزبان برخورد کرد.
در ادامه بازی متعادل شد و بازیکنان میهمان هم پیش کشیدند اما حملات دو تیم به موقعیت گلزنی خاصی منجر نمی‌شد. بازی با همین روند ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 34، روی ضربه آزاد اودگارد، گابریل، مدافع پیش‌تاخته توپچی‌ها، می‌توانست گل اول بازی را به نام خود ثبت کند اما ضربه او هم راهی به چهارچوب دروازه حریف پیدا نکرد.

1787900

در دقایق پایانی نیمه اول باز هم این بازیکنان آرسنال بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و در نهایت این نیمه بدون گل به پایان رسید. 
 نیمه دوم هم با برتری آرسنال آغاز شد اما بازیکنان این تیم در دقایق ابتدایی نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند. برتری میزبان ادامه پیدا کرد اما دفاع فشرده نیوکسل، مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه این تیم می شد.
هرچه به دقایق پایانی نزدیک می‌شدیم، فشار حملات آرسنال بیشتر می شد. در دقیقه 79 بود که روی ارسال اودگار، مارتینلی با یک ضربه سر کار را تمام کند اما توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

1787899

فشار حملات توپچی‌ها ادامه پیدا کرد و در دقیقه 88، همه چیز برای گلزنی ادی انکتیا فراهم بود اما نیک پوپ با یک واکنش عالی توپ را با پا برگشت داد.
در وقت های اضافه بازی آرسنالی ها تلاش زیادی کردند تا هر طور شده به گل برتری برسند اما این اتفاق رخ نداد و بازی با تساوی 0-0 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها