کد خبر : 1862767 | 14 دی 1401 ساعت 08:25 | 835 بازدید | 0 دیدگاه

تلاش قهرمان پارالمپیک توکیو برای ارتقای رنکینگ

قهرمان پارالمپیک توکیو در رشته جودو گفت: برای ارتقای رنکینگ و کسب سهمیه پارالمپیک پاریس در وزن مثبت ۹۰ کیلوگرم کار سختی را پیش رو دارم.

تلاش قهرمان پارالمپیک توکیو برای ارتقای رنکینگ

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، محمدرضا خیرالله زاده اظهار کرد: در مسابقات گرندپری قزاقستان از کسب مدال بازماندم و در جام جهانی باکو در وزن مثبت ۹۰‌کیلوگرم به مدال نقره دست یافتم. این مساله سبب شد تا رنکنیگ من از یک دنیا تا جایگاه چهارم افت پیدا کند،  البته بعد از باکو نیز چون دو گرندپری را از دست دادیم، در حال حاضر هفتم جهان هستم و تا حدودی کار سختی را برای کسب امتیاز لازم جهت حضور در پارالمپیک پاریس خواهم داشت.

وی یکی از حریفان اصلی خود در وزن مثبت ۹۰ کیلوگرم را وحید نوری عنوان کرد و گفت: وی در جام جهانی باکو موفق به کسب مدال طلا شد و در حال حاضر رقابت تنگاتنگی با او برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی چین و پارالمپیک پاریس دارم، اگر کمیته ملی پارالمپیک بخواهد در این وزن تنها یک جودوکار اعزام کند، قطعا شرایط سختی را برای ارتقای رنکینگ خود برابر نوری خواهم داشت و باید تلاش خود را چند برابر کنم تا ناکامی های گذشته را جبران کنم‌.

خیرالله زاده یکی از مهم ترین اهداف خود را حضور در پارالمپیک پاریس و کسب مدال طلا در وزن مثبت ۹۰ کیلوگرم عنوان کرد و گفت: برای رسیدن به چنین هدفی باید رقابت سختی را با وحید نوری داشته باشم تا شایستگی خود را در این وزن همانند مثبت ۱۰۰ کیلوگرم نشان دهم تا پارالمپیک بعدی را به راحتی از دست ندهم.

وی در پایان افزود: تا پایان سال دو تورنمنت دیگر برای جودوکاران نابینا و کم بینا در پرتغال و مصر پیش بینی شده که البته مشخص نیست به کدام تورنمنت اعزام می شویم، تلاشم بر این است که با کسب مدال طلا در هر کدام از این دو تورنمنت دوباره به جایگاه قبلی خود بازگردم. 

دیدگاه‌ها