کد خبر : 1862768 | 14 دی 1401 ساعت 08:28 | 47.3K بازدید | 7 دیدگاه

پرش بلند با یک دست مشت کرده به سمت بالا

شادی گل ویژه رودریگو به یاد پله (عکس)

ستاره 21 ساله رئال مادرید بعد از گلزنی مقابل کاسرنیو شادی گل معروف پله را انجام داد.

شادی گل ویژه رودریگو به یاد پله (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری کار سختی مقابل حریف دسته چهارمی خود، کاسرنیو داشت. این تیم در زمین بی کیفیت حریف با تک گل رودریگوی برزیلی به برتری دست یافت. ستاره جوان رئال شادی گل خود را در این دیدار به یاد پله انجام داد تا حسابی مورد توجه رسانه ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار بگیرد.

در شرایطی که رئال با تیمی دگرگون شده وارد زمین شده بود، رودریگو در دقیقه 69 موفق شد دروازه حریف را باز کند. او بعد از گلزنی مقابل کاسرنیو، شادی گلی را انجام داد که برای برزیلی ها خیلی آشنا و نوستالژیک بود؛ پرش بلند با یک دست مشت شده در هوا؛ درست شبیه روشی که پله برای جشن گل‌های خود استفاده می کرد.

1787925

مراسم وداع با پله روز سه‌شنبه هفته جاری برگزار و طی آن این ستاره 82 ساله یک هفته پس از مرگ، به خاک سپرده شد. در فاصله کمتر از 24 ساعت از این مراسم، رودریگوی 21 ساله که خیلی ها او را آینده فوتبال برزیل می دانند با انجام شادی گل معروف پله، به پادشاه فوتبال برزیل ادای احترام کرد.

رودریگو که در این فصل با 4 گل و 4 پاس گل در 13 بازی یکی از بهترین های تیمش در لالیگا بوده بعد از گل حساسی که به ثمر رساند، با استقبال ویژه سرمربی تیمش نیز مواجه شد. کارلو آنچلوتی که از پیروزی در وقت‌های قانونی بسیار خوشنود بود، زننده تک گل تیمش را در آغوش کشیده و بوسید.

1787926
1787927

دیدگاه‌ها