کد خبر : 1862778 | 14 دی 1401 ساعت 09:38 | 29.4K بازدید | 9 دیدگاه

حمله شیرر به آرتتا: به حریف بی‌احترامی نکن

آلن شیرر، ستاره سابق نیوکسل، به شدت از اظهارات میکل آرتتا پس از بازی برابر این تیم انتقاد کرد.

حمله شیرر به آرتتا: به حریف بی‌احترامی نکن

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس به مصاف نیوکسل رفت و با نتیجه 0-0 برابر این تیم متوقف شد. 
آرتتا در طول این بازی بسیار عصبانی و نگران به نظر می‌رسید و بارها در کنار خط طولی زمین این خشم را ابراز کرد و با داور چهارم این بازی به بحث و جدل پرداخت و به تصمیمات گرفته شده اعتراض کرد. 
او پس از بازی نیز به همین روند ادامه داد و در گفتگو با خبرنگاران مدعی شد که تصمیمات داوری در این بازی رسوای بوده و دو پنالتی واضح به سود تیمش اعلام نشده است. 

1785381

شیرر در گفتگو با پرمیرلیگ پروداکشن اظهار داشت:« من فکر می‌کنم آرتتا باید کمی با خودش خلوت کند و حرف بزند یا حداقل دستیارانش باید با او صحبت کنند و سعی کنند که این مربی را کمی آرام کنند. او به حریف بی‌احترامی می‌کند و این کار را برای داوران که کارشان به اندازه سخت هست بیش از پیش دشوار می‌کند.»
او با اشاره به تاثیر رفتارهای او روی بازیکنان آرسنال گفت:« من درک می‎‌کنم که او می‌خواهد فعال باشد اما اگر بازیکنان مثل او رفتار کرده بودند، واقعا از این قضیه راضی نبود و ممکن بود بهای سنگینی برایش داشته باشد. او باید آرام باشد. آنها صدرنشین هستند و این بازی مهمی بود اما آرتتا کار را برای داور سخت کرد و به نیوکسل بی‌احترامی کرد. دیدن چنین رفتاری از مربی کنار زمین درست نیست.»

دیدگاه‌ها