کد خبر : 1862784 | 14 دی 1401 ساعت 10:02 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ برتر شاهد بهترین نسخه ستاره سابق تیم ملی

پوریا فیاضی، دریافت کننده قدرتی پیکان این روزها در فرم قابل توجهی به سر می برد.

لیگ برتر شاهد بهترین نسخه ستاره سابق تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، پوریا فیاضی یکی از ستاره‌های نسل طلایی والیبال ایران بود که بعد از عدم حضور در لیست ولادیمیر آلکنو برای المپیک توکیو از بازی‌های ملی خداحافظی کرد. این اتفاق در حالی رخ داد که پوریا تنها ۳۰ سال سن داشت و به نظر می‌رسید خیلی زود این تصمیم را گرفته شده است.

با این حال فیاضی در باشگاه خود یعنی پیکان فرم خوبش را حفظ کرد و حتی چندی پیش با این تیم به مقام قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا نیز دست یافت. به جرات می توان گفت که با وجود خداحافظی از تیم ملی، فیاضی همچنان یکی از بهترین دریافت کننده های قدرتی والیبال ایران محسوب می شود و به وضوح این موضوع را در چند هفته اخیر به اثبات رسانده است.

پیکان در حال حاضر با کسب 9 پیروزی از 14 بازی در رده سوم جدول قرار گرفته و قطعا شاگردان پیمان اکبری در این فصل نیز یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی محسوب می‌شوند. در این راه قطعا تیم تهرانی حساب ویژه‌ای روی پوریا فیاضی باز کرده است.

فیاضی در بازی ابتدای هفته پیکان مقابل گیتی پسند که با پیروزی 3-0 تیم تهرانی خاتمه یافت بهترین بازیکن تیمش و البته زمین بود؛ جایی که این ستاره سابق تیم ملی به تنهایی 19 امتیاز کسب کرد تا نشان دهد در بهترین فرم ممکن به سر می برد.

دیدگاه‌ها