کد خبر : 1862792 | 14 دی 1401 ساعت 10:35 | 51.6K بازدید | 22 دیدگاه

ادامه جنجال فینال: فریاد رومرو در صورت امباپه!

با وجود گذشت چند روز از پایان جام جهانی 2022 قطر، جنجال‌های دیدار فینال این رقابت‌ها همچنان ادامه دارد.

ادامه جنجال فینال: فریاد رومرو در صورت امباپه!

به گزارش "ورزش سه"، قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 2022 قطر با پیروزی برابر تیم ملی فرانسه یکی از جذاب‌ترین و البته پرهیاهوترین قهرمانی‌های چند سال اخیر بود.
حواشی مربوط به این اتفاق حتی پس از پایان بازی و در جریان جشن‌های تیم ملی آرژانتین هم ادامه داشت و حالا به نظر می‌رسد که این جنجال قرار نیست به این زودی به پایان برسد.
تصاویر منتشر شده از کریستین رومرو پس از به ثمر رسیدن گل سوم تیم ملی آرژانتین و خوشحالی او از این اتفاق توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.
پیش از این عکسی از رومرو منتشر شده بود که در حال شادی پس از به ثمر رسیدن گل لیونل مسی است و در صورت کیلیان امباپه فریاد می‌کشد و حالا ویدئویی از سوی یکی از تماشاگران منتشر شده که نشان می‌دهد این بازیکن این کار را کاملا آگاهانه و از روی قصد انجام می‌دهد تا به نوعی امباپه را تحریک کرده باشد، هرچند او روی این صحنه واکنشی نشان نداد.
امباپه در حال حاضر برای سپری کردن تعطیلات راهی آمریکا شده است و در این سفر برای تماشای بازی بروکلین نتز و سن آنتونیو اسپرز در NBA راهی ورزشگاه شد. اتفاق جالبی که رخ داد این بود که تعدادی آرژانتینی هم در ورزشگاه حاضر بودند و به محض ورود امباپه شعارهایی را علیه او سر دادند.

دیدگاه‌ها