کد خبر : 1862840 | 14 دی 1401 ساعت 13:48 | 39.7K بازدید | 48 دیدگاه

رییس النصر: رونالدو را فقط برای فوتبال نخریدیم

مصلی المعمر، رییس باشگاه النصر، تایید کرد که قرارداد کریستیانو رونالدو فقط محدود به فوتبال نیست.

رییس النصر: رونالدو را فقط برای فوتبال نخریدیم

به گزارش "ورزش سه"، مراسم معارفه کریستیانو رونالدو شب گذشته در ورزشگاه خانگی النصر برگزار شد تا هواداران از نزدیک با ستاره جدید تیم‌شان دیدار کنند. 
این بازیکن پس از هفته‌ها گمانه‌زنی در نهایت با قراردادی تا سال 2025 و با دستمزد سالانه 200 میلیون یورویی به النصر پیوست تا بیشترین دستمزد در تاریخ فوتبال را از این باشگاه دریافت کند. 
پیش از این گفته شده بود که فوتبال عربستان قصد دارد از این بازیکن برای بهبود وجهه‌اش در بین سایر کشورها و خصوصا در فیفا استفاده کند تا شانسش برای کسب میزبانی جام جهانی 2030 یا 2034 را افزایش دهد. 
حالا رییس باشگاه النصر نیز این موضوع را به نوعی تایید کرده و مدعی شده است که جذب این ستاره پرتغالی صرفا به مسائل فوتبالی محدود نمی‌شود. 

1788049

او در نشست خبری در حالی که کنار رونالدو نشسته بود به خبرنگاران گفت:« این توافقی که با رونالدو داشتیم فقط به فوتبال محدود نیست، ما قصد داریم از تجربه او در آکادمی این باشگاه که به دنبال بازسازی آن هستیم استفاده کنیم. علاوه بر این می‌خواهیم تاریخ خودمان را به همه نشان دهیم و شهرت آن را برای هواداران فوتبال به تصویر بکشیم.»
المعمر با اشاره به سود قابل توجه این باشگاه از جذب این مهاجم سابق منچستریونایتد اضافه کرد:« این توافق از نظر تبلیغاتی برای ما بسیار سودمند است. در روزهای آینده از موضوعات بسیاری مطلع خواهید شد.»

دیدگاه‌ها