کد خبر : 1862841 | 14 دی 1401 ساعت 16:25 | 31K بازدید | 22 دیدگاه

100 میلیون یورو برای فروش ستاره فرانسوی

هشدار بارسلونا به پی اس جی در مورد دمبله

بارسلونا مطلع شده است که پی اس جی قصد دارد در تابستان آینده بند فسخ 50 میلیون یورویی عثمان دمبله را پرداخت کند اما باشگاه کاتالان اصرار دارد که این رقم فسخ درست نیست.

هشدار بارسلونا به پی اس جی در مورد دمبله

به گزارش "ورزش سه"، عثمان دمبله که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در یک قدمی جدایی از بارسا قرار داشت و مدیران این باشگاه به صورت جدی به دنبال فروش او بودند، در نهایت قراردادش را با این باشگاه تمدید کرد. 
ژاوی هرناندز علاقه خاصی به این بازیکن دارد و موفق شد دوران حرفه‌ای فوتبال او را در زمان حضورش روی نیمکت بارسا به شکلی باورنکردنی احیا کند تا او به یکی از مهره‌های اصلی این تیم تبدیل شود. 
همین موضوع مدیران بارسا را مجاب کرد که مذاکرات با این ستاره فرانسوی را پس از اتمام مدت قراردادش با این باشگاه آغاز کنند و پیشنهاد قراردادی دو ساله را به او ارائه کنند که با موافقت این بازیکن و مدیر برنامه‌هایش همراه شد. 

1739803

سه ماه پیش روزنامه فرانسوی اکیپ فاش کرد که بند فسخی در قرارداد این بازیکن در نظر گرفته شده است که بر اساس آن، هر باشگاهی با پرداخت 50 میلیون یورو می‌تواند دمبله را در تابستان سال آینده به خدمت بگیرد. 

پی اس جی قصد دارد دمبله را فصل بعد جانشین نیمار کند و بارسلونا نیز از این قضیه مطلع شده است. طبق ادعای اسپورت، بر خلاف آنچه اکیپ گزارش داده، بند فسخ دمبله 100 میلیون یورو است و پی اس جی اگر قصد خرید دمبله را دارد، باید این مبلغ را پرداخت کند. متئو آلِمانی، مدیر بخش فوتبال بارسلونا، نیز در تابستان و هنگام معارفه رافینیا به طور ضمنی تایید کرده بود که بند فسخ دمبله 100 میلیون یورو است. 

دیدگاه‌ها