کد خبر : 1862844 | 14 دی 1401 ساعت 14:15 | 31K بازدید | 8 دیدگاه

گزارش اتلتیک

چلسی عقب کشید: شرایط برای انزو سخت شد

انزو فرناندز شرایط دشواری در بنفیکا دارد و دیگر نمی خواهد برای سرخپوشان بازی کند. از بخت بد، چلسی هم دیگر تمایلی برای فعال کردن بند فسخ او ندارد.

چلسی عقب کشید: شرایط برای انزو سخت شد

به گزارش "ورزش سه"، انزو فرناندز در جام جهانی 2022 عملکرد بسیار درخشانی داشت. او که یکی از بازیکنان ثابت آلبی‌سلسته در راه کسب مقام قهرمانی بود، بعد از پایان مسابقات با پیشنهادات خوبی از چند تیم مطرح انگلیسی از جمله چلسی مواجه شده است.

انزو پس از شکست 3-0 بنفیکا برابر براگا و بدون اجازه باشگاه برای برپایی جشن شب سال نو به آرژانتین سفر کرد و دو جلسه تمرینی روز دوشنبه را از دست داد؛ چیزی که نقض آشکار مقررات انضباطی باشگاه است و قطعا روی روابط طرفین تاثیر منفی زیادی خواهد گذاشت.

1788051

باشگاه بنفیکا بدون اینکه مشخص کند چه عواقبی در انتظار این بی انضباطی است، از ستاره آرژانتینی خود خواست تا هر چه سریع‌تر خود را به پرتغال برساند. در اولتیماتوم باشگاه پرتغالی به فرناندز از او خواسته شده بود تا در تمرین سه شنبه حضور یابد. انزو به لیسبون برگشت و در تمرین نیز حاضر شد ولی گویا دیگر قصد ندارد برای بنفیکا به میدان برود و منتظر قطعی شدن انتقالش به چلسی است.

1786927

در همین رابطه سایت اتلتیک نوشت که چلسی دیگر قصد ندارد بند فسخ 120 میلیون یورویی انزو را فعال کند و در تلاش است تا با رقمی کمتر ستاره آرژانتینی را جذب کند. اتلتیک نوشته است که چلسی هیچ عجله ای برای خرید انزو ندارد و می تواند تا تابستان برای خرید یک هافبک بزرگ صبر کند. در واقع اگر بنفیکا حاضر به فروش انزو نشود، چلسی تا تابستان صبر می کند و گزینه های دیگری مثل الکسیس مک آلیستر و دکلان رایس را نیز مدنظر دارد. در سوی دیگر بنفیکا هم عجله ای برای فروش ندارد و روی دریافت 120 میلیون یورو بند فسخ انزو پافشاری می کند. باید دید تا پایان نقل و انتقالات زمستانی سرنوشت انزو چه خواهد شد.

دیدگاه‌ها