کد خبر : 1862868 | 14 دی 1401 ساعت 16:25 | 72.5K بازدید | 12 دیدگاه

باید برگردم و حقم را بگیرم؛

یک ستاره قدیمی می‌خواهد به فوتبال ایران برگردد!

رحیم زهیوی بازیکنی است که چند سال پیش بر سر خریدنش بین تیمها دعوا بود اما حالا به کلی از ذهن فوتبالدوستان خارج شده است.

یک ستاره قدیمی می‌خواهد به فوتبال ایران برگردد!

به گزارش “ورزش سه”، گاهی انتخاب اشتباه و بعضا مصدومیت،  مسیر فوتبالی یک ستاره را پس از نمایش اعجاب انگیزش تغییر می‌دهد. موارد زیادی در فوتبال ایران  برای تصدیق این گزاره دیده می‌شود. که یکی از آنها رحیم زهیوی ستاره استقلال خوزستان در لیگ پانزدهم است.

زهیوی که علاوه بر بازی در استقلال خوزستان سابقه حضور در لیگ ستارگان قطر، فولاد خوزستان، ذوب آهن و چند تیم دیگر را در کارنامه دارد به خاطر مصدومیت به آنچه که استحقاقش را داشت نرسید. او اکنون عضو باشگاه بحری عراق در لیگ دسته اول فوتبال این کشور است.

این لژیونر ایرانی در گفتگویی کوتاه با خبرنگار ما از وضعیت خود و سودای بازگشت به لیگ برتر ایران گفت.

رحیم زهیوی در خصوص عملکردش در لیگ عراق به خبرنگار ما گفت: خدا را شکر وضعیتم در فوتبال عراق خوب است، در دو بازی اول به خاطر اینکه دیر به تیم اضافه شدم، از نیمه دوم به میدان رفتم، فکر می‌کنم حضور تاثیر گذاری به عنوان کاپیتان در تیم داشتم، در شش بازی، چهار گل به ثمر رساندم؛ یک پاس گل به نام خودم ثبت کردم و موفق به گرفتن یک پنالتی برای تیمم شدم.

او در ادامه گفت: اگر پیشنهاد خوبی از ایران به دستم برسد، مایلم که برگردم چرا که حرف های زیادی برای گفتن و انگیزه اثبات دوباره خودم را دارم.

1788104

زهیوی در مورد مصدومیتش و دوری از لیگ برتر افزود: بعد از درخشش در استقلال خوزستان و بازگشت از قطر، پیشنهادات خیلی خوبی از پرسپولیس، استقلال و دیگر باشگاها‌ی بزرگ فوتبال ایران داشتم، در نهایت به خاطر عرقی که به استانم داشتم فولاد خوزستان را به عنوان مقصد بعدی‌ام انتخاب کردم اما متاسفانه بعد از مصدومیت مورد کم لطفی دوستان قرار گرفتم،‌ به بیان دیگر می‌شود گفت، تمام زحماتم‌ برای فوتبال خوزستان بی جواب ماند.

مهاجم ایرانی باشگاه بحری عراق درباره پیشنهاد تیم های ایرانی گفت:  چند پیشنهاد از لیگ آزادگان و یک پیشنهاد از لیگ برتر دارم، در حال حاضر تنها به این فکر می‌کنم که دوباره به فوتبال ایران برگردم. رقم قرارداد و مباحث مالی به هیچ عنوان در اولویتم نیست.
وی در پایان از حضور درخشانش در استقلال خوزستان گفت: درخشان‌ترین فصل فوتبالی‌ام در استقلال خوزستان بود، در فولاد هم عملکرد بسیار خوبی داشتم در سالی که تیم ما بسیار کم مهره تر از تیم فعلی بود. فولاد در این فصل تیم بسیار خوبی دارد و یک مربی حرفه‌ای را روی نیمکت خود می‌بیند، به نظرم اگر الان مهاجم این تیم پرمهره بودم، می‌توانستم آقای گل لیگ شوم.

دیدگاه‌ها