کد خبر : 1862872 | 14 دی 1401 ساعت 16:40 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

چرا متصدیان رسیدگی نمی کنند؟

اخباری: انگار در رشته ای جز فوتبال فعالیت می کنیم

سرمربی تیم چادرملو از نحوه برگزاری مسابقات در لیگ آزادگان گله مند است.

اخباری: انگار در رشته ای جز فوتبال فعالیت می کنیم

به گزارش “ورزش سه”،  تیم چادرملو در رقابت های جام حذفی باید با هوادار دیدار کند. سعید اخباری که هدایت چادرملو را بر عهده دارد از نزدیک شاهد تماشای بازی هوادار و ذوب آهن بود. وی در خصوص شرایط تیم هوادار گفت: هوادار تیم خوبی است و مربی باهوشی دارد که دو قهرمانی در کارنامه خود دارد. امروز هم بازی خوبی ارائه دادند.بازی های جام حذفی برای تیم های لیگ یکی فرصت خوبی است که خود را نشان دهند. 

او در مورد شرایط چادرملو ادامه داد: خدا را شکر مشکلات برطرف شده و در سه بازی اخیر سه برد داشتیم. بچه ها الان دارند خوب کار می کنند و زحمت می کشند. برنامه ریزی که سازمان لیگ داشت، فکر نمی کنم تا به حال برای هیچ تیمی داشته باشد.۴ بازی پشت سر هم خارج از خانه داشتیم که سه تای آن را انجام دادیم. تعطیلات نیم فصل که برای هیچ یک از تیم ها وجود ندارد و بازی ها فشرده باید برگزار شود یعنی اگر در نیم‌فصل هم بازیکن بگیری زمانی نداری که با بازیکنان قبلی هماهنگ شود. بعد از بازی جام جذفی بلافاصله در لیگ بازی داریم.امیدوارم روز سه شنبه بازی خوبی بین ما و هوادار باشد. 

مربی چادرملو در خصوص شرایط کلی لیگ یک عنوان کرد: اصلا قابل مقایسه با لیگ برتر نیست، شاید صحبت های من تبعات داشته باشد اگر یک نفر از خارج بیاید و‌ بازی های لیگ برتر ما را ببینید و لیگ یک هم ببیند فکر می کند لیگ یک ما رشته دیگری جز فوتبال است. زمین هایی داریم که  نمی دانم بعضی از آن ها چگونه تایید می شود؟ نه به سلامت بازیکن اهمیت می دهند و نه داور. نظارت ها خیلی کم است. کاش به نحوه ایاب و ‌ذهاب داوران ورود کنند. داور بازی ما با ماشین شخصی اش از محلات به ماهشهر آمده بود و خیلی از مشکلات دیگر وجود دارد.متاسفانه نظارت در لیگ یک خیلی کم است و هرچه از حواشی فکر کنید وجود دارد. در لیگ های پایین تر این موضوع بیشتر و بیشتر می شود. 

وی اضافه کرد: این نوع برنامه‌ریزی مسابقات هیچ خروجی برای فوتبال ما ندارد. اگر قرار است به یک چیزی برسند چرا متصدیان برگزاری ورود نمیکنند؟ برگزاری برخی از مسابقات لیگ یک در شان فوتبال ما نیست. 

دیدگاه‌ها