کد خبر : 1862876 | 14 دی 1401 ساعت 17:05 | 91.4K بازدید | 91 دیدگاه

ادن هازارد بدتر از همیشه

وضعیت اسف‌بار گران‌ترین خرید تاریخ رئال

ادن هازارد شب گذشته برابر تیم دسته چهارمی هم نتوانست بدرخشد و در یکی از تصاویر منتشر شده از او در این بازی، اضافه وزنش نیز مشهود است.

وضعیت اسف‌بار گران‌ترین خرید تاریخ رئال

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد در تابستان 2019 با انتقالی به ارزش 30+100 میلیون یورو از چلسی به رئال پیوست تا جای خالی رونالدو را پر کند اما مصدومیت شدید در نوامبر همان سال برابر پی اس جی در لیگ قهرمانان، شروع کابوس های ستاره بلژیکی بود. هازارد پس از آن مصدومیت دیگر نتوانست به روزهای اوجش برگردد و بارها و بارها مصدوم شد. در یک سال گذشته هازارد از مصدومیت ها فاصله گرفته ولی دیگر اعتماد به نفس سابق را ندارد و از ترکیب اصلی رئال هم مدت هاست که دور بوده است.

1788112

کارلو آنچلوتی به هازارد در بازی قبلی مقابل وایادولید میدان نداد ولی گفت که برابر کاسرنیو در یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری به میدان خواهد رفت. کارلتو به قولش عمل کرد و هازارد دیشب در ترکیب ثابت قرار گرفت اما در 68 دقیقه حضور در میدان، نمایشی ناامیدکننده داشت. او 24 بار لمس توپ داشت، پنج توپ از دست داد، گل نزد، پاس گل نداد و حتی یک دریبل موفق هم نداشت. هازارد حتی یک بار هم شوتزنی نکرد و سپس جای خود را به آلوارو رودریگز 18 ساله داد.

1788111

تصاویر منتشر شده از هازارد در بازی هم حکایت از اضافه وزن او دارند و مشخص است که او از فرم بدنی خوب خود فاصله زیادی دارد. بسیاری معتقدند این آخرین ماه های حضور هازارد در رئال است و او تابستان در فهرست فروش قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها