کد خبر : 1862883 | 14 دی 1401 ساعت 17:44 | 23.1K بازدید | 32 دیدگاه

شوک به لیورپول: احتمال دوری طولانی مدت فن‌دایک

طبق اعلام منابع نزدیک به باشگاه لیورپول، مصدومیت ویرژیل فن دایک جدی تر از تصورات است و او ممکن است چندین هفته به دور از میادین باشد.

شوک به لیورپول: احتمال دوری طولانی مدت فن‌دایک

به گزارش "ورزش سه"، ویرژیل فن‌دایک در شرایطی که لیورپول نیمه اول دیدار با برنتفورد را با شکست 2-0 به پایان رسانده بود، تعویض شد. یورگن کلوپ در پایان این دیدار اعلام کرد که دلیل تعویض مدافع هلندی تیمش، مشکل همسترینگ او بوده است.

1788119

شاگردان کلوپ در نیمه اول دیدار با برنتفورد نمایش ضعیفی داشتند. آنها ابتدا با گل به خودی کوناته دروازه خود را باز شده دیدند و سپس گل دوم را با ضربه یوآن ویسا دریافت کردند. آنها در نیمه دوم هم کاری از پیش نبردند و در نهایت با قبول شکست 3-1، سال جدید را با نتیجه‌ای تلخ آغاز کردند. آنها حالا یک نگرانی بزرگ هم دارند؛ مصدومیت مدافع هلندی.

در حالی که تصور می شد مشکل فن دایک جدی نباشد و او بتواند با دو یا سه هفته ریکاوری به میادین برگردد، امروز رسانه های انگلیسی اعلام کردند که نتایج اولین آزمایش ها خوب نبوده و ستاره هلندی حتی ممکن است چند ماه دور از میادین باشد. قرار است تست های نهایی امروز یا فردا انجام شوند و سپس به طور دقیق مشخص خواهد شد که میزان دوری فن دایک چه اندازه خواهد بود.

لیورپول 50 روز دیگر باید در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید قرار بگیرد و غیبت فن دایک می تواند برای قرمزها بدترین خبر ممکن باشد.

دیدگاه‌ها