کد خبر : 1862895 | 14 دی 1401 ساعت 18:50 | 11.6K بازدید | 17 دیدگاه

بازی در یونایتد افتخار است

دخیا: می‌خواهم در یونایتد بازنشسته شوم

داوید دخیا از علاقه خود برای خداحافظی از فوتبال در منچستریونایتد خبر داد.

دخیا: می‌خواهم در یونایتد بازنشسته شوم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در فصل جاری و علی‌رغم کسب نتایج بعضا خوب، هنوز رضایت هواداران خود را به طور کامل جذب نکرده و داوید دخیا نیز از جمله بازیکنانی بوده که در برخی مقاطع مورد انتقاد هواداران قرار گرفته است. 

1760990

ماه گذشته نشریه دیلی میل با انتشار گزارشی مدعی شد قرارداد فعلی داوید دخیا با دستمزد هنگفت 375 هزار پوند در هفته در اولدترافورد، در پایان این فصل به اتمام می رسد و باشگاه منچستریونایتد گزینه ای برای حفظ این دروازه بان برای یک سال دیگر در قرارداد گنجانده و مایل است از این بند استفاده کنند اما اخیرا و با وجود فعال شدن بند تمدید لوکا شاو، مارکوس رشفورد، فرد و دیوگو دالوت، بند تمدید دخیا فعال نشد تا زمزمه ها در مورد جدایی دخیا در پایان فصل به گوش برسد.

1785184

دخیا در مورد آینده خود در یونایتد گفتمن در منچستریونایتد خیلی راحتم و در حال حاضر نیز فقط روی تمرین و بازی تمرکز دارم. می خواهم تا جای ممکن بهترین عملکرد را داشته باشم. تمدید قرارداد؟ مطمئنم این موضوع پایان خوشی خواهد داشت.»

دخیا در پاسخ به این سوال که آیا فوتبالش را در یونایتد به پایان می رساند، گفت:«امیدوارم. من همیشه گفته ام که یونایتد در قلبم جای دارد. سال های زیادی اینجا هستم و بازی برای یونایتد برایم افتخار بزرگی است. من از بودن در یونایتد بسیار خوشحالم.»

دیدگاه‌ها