کد خبر : 1862903 | 14 دی 1401 ساعت 19:40 | 15.8K بازدید | 6 دیدگاه

ادعای دیلی‌میل

انتقال مودریک به آرسنال قطعی نیست

یک رسانه انگلیسی می‌گوید بر خلاف شایعات اخیر شاختار دونتسک با پیشنهاد آرسنال برای جذب مودریک مخالفت خواهد کرد و بعید است او ژانویه راهی این تیم شود.

انتقال مودریک به آرسنال قطعی نیست

به گزارش "ورزش سه"، در هفته‌های اخیر مشخص شد که میخائیلو مودریک، پدیده جوان فوتبال اوکراین، به هدف شماره یک آرسنال در نقل و انتقالات ژانویه تبدیل شده است. در روزهای اخیر شایعات متعددی مطرح شد که مدعی بودند توافق بین دو باشگاه حاصل شده و مودریک به زودی به آرسنال خواهد پیوست.

1787776

اما روزنامه انگلیسی دیلی‌میل می‌گوید این شایعات صحت ندارد و شاختار قصد دارد پیشنهاد 70 میلیون یورویی آرسنال را رد کند. این روزنامه می‌گوید آرسنال پیش از این یک پیشنهاد 60 میلیون یورویی هم به باشگاه اوکراینی ارائه کرده بود که بلافاصله رد شده بود.

در این گزارش ادعا شده که شاختار ارزش این ستاره جوان خود را نزدیک به 100 میلیون یورو ارزیابی می‌کند. جالب اینجا است که ورود چلسی به تلاش برای جذب مودریک باعث شده شاختار دست بازتری برای چانه‌زنی با آرسنال داشته باشد.

این در حالی است که چلسی هنوز پیشنهادی رسمی برای مودریک ارائه نکرده است ولی حتی مطرح شدن اسم این باشگاه کافی بوده تا شاختار بتواند پیشنهاد آرسنال را رد کند. دیلی‌میل می‌گوید چلسی از هفته پیش رو مذاکرات جدی با شاختار را آغاز خواهد کرد و ممکن است به زودی پیشنهادی رسمی هم به این باشگاه اوکراینی بفرستد.

1788139

دیدگاه‌ها