کد خبر : 1862918 | 14 دی 1401 ساعت 21:29 | 14.6K بازدید | 13 دیدگاه

پاتر: گواردیولا برای من احترام قائل است

گراهام پاتر، سرمربی چلسی، در آستانه بازی با منچسترسیتی گفت: بعد از کسب نتایج ضعیف، انتقادها طبیعی است، ولی مربیان مطرح فوتبال از جمله گواردیولا برای او و تیمش احترام قائلند.

پاتر: گواردیولا برای من احترام قائل است

به گزارش "ورزش سه"، چلسی به دلیل نتایج ضعیف و دور از انتظار در بازی‌های اخیر خود با انتقادهای زیادی مواجه است. گراهام پاتر، سرمربی جدید این تیم هم خود را تحت‌فشار احساس می‌کند.

اما بازی فردا مقابل منچسترسیتی که در خانه چلسی، استمفوردبریج، برگزار می‌شود فرصت خوبی است تا گراهام پاتر و تیمش بتوانند با کسب یک نتیجه خوب خود را از بار سنگین انتقادها خلاص کنند.

گراهام پاتر در آستانه بازی مقابل منچسترسیتی در یک کنفرانس خبری شرکت کرد و به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

1788169

نتایج ضعیف چلسی و تحت‌فشار قرار گرفتن پاتر
وقتی نتایج چیزی نیستند که انتظار دارید، مسلما با سؤال مواجه می‌شوید و این قابل‌درک است. ما هم انسان هستیم و نمی‌توانیم همیشه بی‌عیب‌ونقص باشیم. ولی همیشه جا برای پیشرفت هست. این‌طور نیست که منتقدان صددرصد اشتباه کنند.

پپ گواردیولا و بقیه مربی‌ها برای من احترام قائلند
ولی اگر بررسی کنید، نه تنها پپ گواردیولا، بلکه دیگر مربیانی که با تیم‌هایشان مقابل تیم من بازی کرده‌اند و شاهد کار کردن من در فوتبال بوده‌اند هم برایم احترام قائلند.

در مورد پپ باید بگویم او یک انسان فوق‌العاده است و آنچه در فوتبال به عنوان مربی به آن دست پیدا کرده به نظرم بی‌نظیر بوده است.

ارلینگ هالند
هالند فصل درخشانی را پشت سر گذاشته و گل‌های بی‌نظیری به ثمر رسانده است. منچسترسیتی تیم درجه‌یکی است، ولی ما باید به خودمان فکر کنیم و به این بیندیشیم که چطور می‌توانیم تیم بهتری بشویم. ما باید قدم‌هایی رو به جلو برداریم و فوتبال بهتری ارائه بدهیم. این رویکردی است که دنبال خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها