کد خبر : 1862925 | 14 دی 1401 ساعت 22:30 | 35.9K بازدید | 10 دیدگاه

فرناندو سانتوس در راه لهستان

مربی رونالدو مربی لواندوفسکی می‌شود

بر اساس اعلام رسانه‌های لهستانی فرناندو سانتوس، سرمربی سابق پرتغال، به عنوان سرمربی جدید تیم ملی لهستان انتخاب شده است.

مربی رونالدو مربی لواندوفسکی می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، دقایقی پیش چندین رسانه لهستانی از جمله PZPN و Polsat اعلام کردند فرناندو سانتوس، سرمربی سابق تیم ملی پرتغال، در حال حاضر در کمیته‌ تیم‌های ملی فدراسیون فوتبال لهستان حضور دارد و به زودی رسما به عنوان جانشین چسلاو میخینویچ معرفی شده و به عنوان سرمربی جدید تیم ملی این کشور شروع به کار خواهد کرد.

این گزارش‌ها حاکی است که مدیران فدراسیون فوتبال لهستان عملکرد سانتوس در تیم‌های ملی پرتغال و یونان را قابل‌توجه دانسته‌اند و سبک فوتبال او را برای تیم ملی کشورشان ایده‌آل می‌دانند. لهستانی‌ها معتقدند سانتوس در سال‌های گذشته نشان داده برای استفاده از قابلیت تک‌ستاره‌های بزرگی مثل کریستیانو رونالدو تبحر ویژه‌ای دارد. آن‌ها انتظار دارند این سرمربی پرتغالی بتواند از این ویژگی خود برای استفاده هر چه بهتر از قابلیت‌های ستاره بزرگشان رابرت لواندوفسکی استفاده کند.

1788179

رسانه‌های لهستان مدعی هستند سانتوس در پست جدید خود، نسبت‌به سرمربی قبلی لهستان، چسلاو میخینیوویچ، دستمزدی بالاتر دریافت می‌کند.
حذف شدن پرتغال در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی قطر، با شکست مقابل مراکش، باعث شد فدراسیون فوتبال این کشور تصمیم به اخراج فرناندو سانتوس بگیرد. در آن سو هم لهستانی‌ها بعد از حذف تیمشان از مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی میخینویچ را اخراج کردند. 
1775324

دیدگاه‌ها