کد خبر : 1862926 | 14 دی 1401 ساعت 22:42 | 4.5K بازدید | 2 دیدگاه

حسینی و علی کریمی بازی کردند، کایسری باخت

کایسری اسپور در حضور ۴۵ دقیقه‌ای دو ملی‌پوش ایرانی خود نتیجه را مقابل کاراگومروک واگذار کرد.

حسینی و علی کریمی بازی کردند، کایسری باخت

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های هفته هفدهم و ماقبل پایانی دور رفت سوپر لیگ ترکیه، تیم کایسری اسپور که سید مجید حسینی و علی کریمی را پس از مدت‌ها دوباره به طور همزمان در ترکیب ابتدایی داشت، از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در ورزشگاه کادیر هاس مقابل تیم رده سیزدهمی کاراگومروک قرار گرفت.

یاران حسینی و کریمی که طی دو هفته گذشته سوپر لیگ ترکیه مقابل قونیه اسپور و آلانیا اسپور به برتری رسیده بودند، در مسابقه امروز نتوانستند برابر کاراگومروک نتیجه بگیرند و با شکست زمین را ترک کردند.

تیم فوتبال کایسری اسپور در شرایطی که نیمه اول را با شکست دو بر صفر واگذار کرد و در شروع نیمه دوم حسینی و کریمی را در ترکیب خود نمی‌دید، در نهایت با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب شد تا ۲۳ امتیازی و در رتبه هشتم جدول سوپر لیگ ترکیه بماند و فرصت صعود یک پله‌ای را از دست بدهد.

سید مجید حسینی، ملی‌پوش ایرانی کایسری اسپور که پس از رقابت‌های جام جهانی در یک مسابقه جام حذفی و یک دیدار سوپر لیگ ترکیه به دلیل محرومیت حضور نداشت، امروز یک نیمه مقابل کاراگومروک بازی کرد و سیزدهمین بازی فصل خود را انجام داد.

علی کریمی، دیگر هافبک ایرانی کایسری اسپور نیز که هفته قبل تک‌گل این تیم برابر آلانیا اسپور را در حضور تعویضی خود در زمین به ثمر رسانده بود، امروز مثل حسینی تا پایان نیمه اول در زمین بود.

1788182

دیدگاه‌ها