کد خبر : 1862933 | 14 دی 1401 ساعت 23:27 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

اوج‌گیری جنجال در فوتبال آمریکا

ستاره سابق آمریکا در قطر از برهالتر باج‌گیری کرد

با تایید کلودیو رینا مشخص شد افرادی که گرگ برهالتر، سرمربی آمریکا در جام جهانی، آن‌ها را متهم به باج‌گیری کرده بود او و همسرش هستند.

ستاره سابق آمریکا در قطر از برهالتر باج‌گیری کرد

به گزارش "ورزش سه"، کلودیو رینا، کاپیتان سابق تیم ملی آمریکا و همسرش، که والدین جیووانی رینا، ستاره این روزهای تیم ملی فوتبال این کشور هستند، تایید کردند که در جریان برگزاری جام جهانی قطر گرگ برهالتر را تهدید کرده‌اند که خشونت او در رابطه با همسرش را، که 31 سال پیش رخ داده بود، گزارش خواهند کرد.

1788208
گرگ برهالتر و همسرش

برهالتر که در جام جهانی قطر هدایت آمریکا را به عهده داشت دیروز در یک ادعای جنجالی اعلام کرد 31 سال پیش همسرش را مورد ضرب و جرح قرار داده است. ولی برهالتر گفت طرف ثالثی در جام جهانی سعی کرده به این بهانه او و خانواده‌اش را تهدید کند. برهالتر گفت این افراد، که از آن‌ها نام نبرد، قصد داشتند از او باج‌گیری کنند.

ماجرا از زمانی آغاز شد که در شروع جام جهانی 2022 برهالتر به جیووانی رینا گفت که در قطر تنها به شکل محدود بازی خواهد کرد. دانیله، همسر کلودیو رینا و مادر جیووانی، امروز اعتراف کرد که از رفتاری که در جام جهانی با پسرش شده بود عصبانی بوده است.

1788209
جیووانی رینا در کودکی به همراه پدرش که بازیکن تیم ملی آمریکا بود

کلودیو رینا در فاصله سال‌های 1994 تا 2006 در تیم ملی آمریکا بازی می‌کرد و با برهالتر هم‌بازی بود. او و همسرش در جریان جام جهانی قطر با فدراسیون فوتبال این کشور تماس گرفته و برهالتر را متهم کردند که 31 سال پیش همسرش را مورد ضرب و جرح قرار داده است.

1788210
برهالتر و کلودیو رینا در تیم ملی آمریکا همبازی بودند

حالا مشخص شده که در همان روز فدراسیون فوتبال آمریکا با برهالتر، که در قطر حضور داشت، تماس می‌گیرد و از او پرس‌وجو می‌کند. سرمربی آمریکا هم جیووانی رینا را عملا از ترکیب تیم خود حذف می‌کند. او حتی به رسانه‌ها گفت می‌خواسته یکی از بازیکنانش را به آمریکا برگرداند. با اینکه او از جیو رینا نام نبرد، ولی هواداران آمریکایی و رسانه‌ها حدس می‌زدند که اشاره او به این بازیکن جوان است.

1788211
برهالتر و جیووانی رینا در جام جهانی قطر

دیدگاه‌ها