کد خبر : 1862938 | 15 دی 1401 ساعت 00:19 | 5.2K بازدید | 2 دیدگاه

آلگری: پیروزی دلچسبی است اما اشتباه زیاد داشتیم

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، پس از پیروزی مقابل کرمونزه، تایید کرد که تیمش در این دیدار اشتباهات زیادی داشت.

آلگری: پیروزی دلچسبی است اما اشتباه زیاد داشتیم

به گزارش "ورزش سه"، بیانکونری امشب در دیداری خارج از خانه میهمان کرمونزه بود و در نهایت به لطف گل دقایق پایانی آرکادیوش میلیک از روی ضربه ایستگاهی موفق شد با نتیجه 1-0 به پیروزی برسد.
آلگری در پایان بازی به DAZN گفت: "ما می‌دانستیم که مشکلاتی خواهیم داشت. کرمونزه تیمی است که پرس می‌کند و دوندگی زیادی دارد و ما اشتباهات تکنیکی زیادی داشتیم. این پیروزی دلچسبی است؛ یک گام دیگر رو به جلو. بچه‌ها در نیمه اول خوب بازی کردند، میلیک گل فوق‌العاده‌ای به ثمر رساند، اما پیروزی آسانی نبود. روبرو شدن با کرمونزه آسان نبود."

1788195

آلگری همچنین در مورد آنخل دی‌ماریا، که بعد از جام جهانی هنوز به ترکیب یووه اضافه نشده است، گفت: "دی‌ماریا امروز تمرین کرد و به نظر می‌رسد که او شرایط بهتری دارد. او کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد و امیدوارم برای بازی بعدی در دسترس باشد. پل پوگبا هم در حال بهتر شدن است، مانند ولاهوویچ و خوان کوادرادو. هنوز 5 ماه دیگر از فصل باقی مانده است."
هیئت مدیره جدید یوونتوس روز 18 ژانویه معرفی خواهد شد. آیا این به معنای آن است که این تیم در بازار نقل و انتقالات خرید جدیدی نخواهد داشت؟
"فکر می‌کنم باشگاه تیم خیلی خوبی ساخته است، اما در حال حاضر چند بازیکن هم مصدوم هستند. خیلی از بازیکنان جوان در حال بهتر شدن هستند. ما باید خوشحال باشیم که می‌توانیم همچنان بهتر شویم. از نظر داشتن بازیکنان کافی، شرایط ما خوب است. من به این باشگاه ایمان دارم. اگر نیاز داشته باشیم، مفید است که وارد بازار شویم، اما اگر نداشته باشیم، بی‌فایده است. تیم ما خوب است، مثل قبل."
 

دیدگاه‌ها