کد خبر : 1862944 | 15 دی 1401 ساعت 01:12 | 12.7K بازدید | 5 دیدگاه

اینتر 1-0 ناپولی: پایان شکست‌ناپذیری ناپلی‌ها

اینتر موفق شد در دیداری خانگی مقابل ناپولی با نتیجه 1-0 به برتری برسد.

اینتر 1-0 ناپولی: پایان شکست‌ناپذیری ناپلی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان لوچانو اسپالتی که در پانزده هفته ابتدایی، 13 برد و دو تساوی داشتند، امشب سرانجام مقابل اینتر شکست خوردند تا اولین شکست فصل را تجربه کنند.

اینتر بازی را بهتر آغاز کرد و تنها 4 دقیقه از بازی سپری شده بود که روی پاس خوب روملو لوکاکو، این دومینیکو دی‌مارکو بود که می‌توانست دروازه میهمان را باز کند اما ضربه او راهی به چهارچوب دروازه ناپولی پیدا نکرد.
در ادامه بازی متعادل دنبال شد و حملات دو تیم به موقعیت خاصی منجر نمی‌شد تا اینکه در دقیقه 26، روی همکاری لوکاکو و ادین ژکو، این متئو دارمیان بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او از بالای دروازه الکس مرت به بیرون رفت.

1788234

در دقایق پایانی نیمه اول کمی از تب و تاب بازی کاسته شد تا اینکه در دقیقه 41، روی پاس پشت پای دیدنی نیکولو بارلا، این لوکاکو بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او هم نتوانست دروازه ناپولی را باز کند.
یک دقیقه بعد، بار دیگر دی‌مارکو صاحب یک موقعیت عالی شد اما ضربه او مرت عالی مهار کرد. هرچند کمک داور این موقعیت را آفساید اعلام کرد اما تصویر آهسته نشان داد که بازیکن اینتر در آفساید نبود و اگر دی مارکو ضربه اش را تبدیل به گل می کرد، در VAR پذیرفته می‌شد.
در دقیقه 45 بود که ناپلی‌ها بالاخره یک موقعیت خوب روی دروازه اینتر ایجاد کردند اما ضربه زامبو انگیسا روی ارسال دی‌لورنزو از کنار دروازه میزبان به بیرون رفت و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید. 
 نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه‌ها  ایجاد شود، سپری شد. اما در دقیقه 56، اینتر روی اولین موقعیت جدی اش در نیمه دوم به گل رسید. روی یک حرکت از سمت چپ بود که دومینیکو دی‌مارکو با یک ارسال دیدنی از ژکو را صاحب موقعیت کرد و این ستاره بوسنیایی هم با یک ضربه سر قدرتمندانه، کار را تمام کرد.

1788233
بعد از این گل حملات دو تیم ادامه پیدا کرد و علی‌رغم تلاش آنها، موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نمی شد. بازی با این روند ادامه پیدا کرد و تعویض‌های متعدد مربیان دو تیم هم تغییر چندانی روی روند بازی نداشت.
در دقایق پایانی بود که ناپلی‌ها برای فرار از شکست با همه نفرات پیش کشیدند و در دقیقه 90، چیزی نمانده بود که به گل تساوی برسند اما واکنش عالی اونانا روی ضربه راسپادوری، دروازه اینتر را بسته نگه داشت. در وقت های اضافه هم تلاش ناپلی ها برای رسیدن به گل ثمری نداشت و بازی با نتیجه 1-0 به سود اینتر به پایان رسید.

دیدگاه‌ها