کد خبر : 1862946 | 15 دی 1401 ساعت 02:04 | 40.1K بازدید | 41 دیدگاه

اینترسیتی 3-4 بارسا: کوپا دل ری در حد فینال جام جهانی

بارسلونا در دیداری از مرحله یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری توانست با نتیجه 4-3 حریف گمنامش، اینترسیتی، را شکست بدهد.

اینترسیتی 3-4 بارسا: کوپا دل ری در حد فینال جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ژاوی در این دیدار سه بار از حریف پیش افتادند اما اینترسیتی هر سه بار کار را به تساوی کشید و در نهایت این گل آنسو فاتی در وقت‌های اضافی بود که آبی و اناری‌ها را راهی مرحله بعد کرد.

بارسا بازی را هجومی آغاز کرد و تنها 4 دقیقه از بازی سپری شده بود که رونالد آرائوخو گل اول بازی را به ثمر رساند. روی ضربه کرنر پابلو تورره بود که آرائوخو با یک ضربه سر خوب، دروازه اینترسیتی را باز کرد.

1788236

برتری بارسا ادامه پیدا کرد و در دقیقه 12، روی پای ممفیس دیپای، این فرانک کسیه بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او دقیقا به جایی رفت که دروازه بان حریف حضور داشت.
شش دقیقه بعد، روی یک ضدحمله سریع بود که اینترسیتی اولین موقعیت جدی‌اش را روی دروازه بارسا ایجاد کرد اما ضربه پینان را آرائوخو با حضور به موقع خود دفع کرد.
حملات دو تیم ادامه پیدا کرد و در دقیقه 22، روی ارسال عالی دیپای، این عثمان دمبله بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او از فاصله ای نزدیک، نتوانست دروازه اینترسیتی را باز کند.
پنج دقیقه بعد، چیزی نمانده بود که روی ارسال دیپای و اشتباه مدافع و دروازه بان اینترسیتی، دروازه بان میزبان برای بار دوم باز شود اما توپ به تیر دروازه برخورد کرد.
در دقایق پایانی نیمه اول باز هم این بازیکنان بارسا بودند که صاحب موقعیت های بهتری شدند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بارسا با برتری 1-0 به رختکن رفت.

نیمه دوم را هم بارسا بهتر آغاز کرد و در دقیقه 50 بود که روی پاس دیپای، بار دیگر دمبله صاحب موقعیت شد اما ضربه او بار دیگر نتوانست کامپوس را مغلوب کند.
در حالی که بازیکنان بارسا سخت به دنبال زدن گل دوم بودند، این اینترسیتی بود که در دقیقه 59 به گل تساوی رسید. روی یک ضربه کرنر بود که توپ با دخالت موریا به سولده‌ویلا رسید و او هم با یک والی تماشایی کار را تمام کرد.

1788238

بعد از این گل تیم میزبان که اعتماد به نفس پیدا کرده بود، پیش کشید اما این بارسا بود که در دقیقه 66 به گل دوم رسید. این بار روی پاس گاوی بود که دمبله صاحب موقعیت شد و با یک ضربه چیپ دقیق، کامپوس را مغلوب کرد.
اما این نتیجه هم چندان پایدار نبود و در دقیقه 74، اینترسیتی بار دیگر به گل تساوی رسید. ارسال خوب کریستو از سمت چپ بود که بار دیگر سولده‌ویلا را صاحب موقعیت کرد و او هم با ضربه سر پنیا را مغلوب کرد.
بازیکنان بارسا که بار دیگر پیروزی را  دست رفته می‌دیدند، پیش کشیدند و در دقیقه 77 توانستند به گل سوم برسند. ارسال خطرناک جوردی آلبا از سمت چپ را دروازه بان و مدافعان اینترسیتی نتوانستند دفع کنند و رافینیا روی تیر دوم توانست ضربه نهایی را وارد کند.

1788237
حملات دو تیم ادامه داشت و هر یک به دنبال گل بعدی بودند تا اینکه در دقیقه 86، تیم میزبان برای سومین بار در این دیدار کار را به تساوی کشید. روی یک ضدحمله سریع بود که سولده‌ویلا بعد از یک و دو با کریستین هررا، با پنیا تک به تک شد و با یک ضربه دقیق توانست نتیجه را 3-3 کند.
بارسا می توانست در همان وقت های قانونی به گل چهارم برسد اما بازیکنان این تیم از فرصت های شان استفاده نکردند تا کار به وقت های اضافی کشیده شود.‌

وقت های اضافی را بارسا طوفانی آغاز کرد و بازیکنان این تیم اجازه نمی‌دادند که تیم حریف از محوطه جریمه خودی خارج شود. در دقیقه 100 همه چیز برای رسیدن این تیم به گل چهارم فراهم بود اما ضربه جوردی آلبا به تیر دروازه اینترسیتی برخورد کرد.
سرانجام در دقیقه 103 بود که آنسو فاتی توانست گل چهارم را برای آبی و اناری‌ها به ثمر برساند. روی پاس خوب رافینیا بود که فاتی درون محوطه جریمه اینترسیتی صاحب موقعیت شد و با ضربه ای تماشایی کار را تمام کرد.
هرچند بازیکنان بارسا تلاش کردند تا با زدن گل بعدی، مانع از این شوند که اینترسیتی بار دیگر کار را به تساوی بکشد، در دقایق پایانی تیم میزبان این فرصت را داشت که برای چهارمین بار به گل تساوی دست پیدا کند اما این اتفاق رخ نداد و در نهایت بارسا در پایان 120 دقیقه، با نتیجه 4-3 پیروز شد و به مرحله بعد صعود کرد.

دیدگاه‌ها