کد خبر : 1862953 | 15 دی 1401 ساعت 08:58 | 4.5K بازدید | 6 دیدگاه

اینزاگی: این پیروزی اعتماد به نفس زیادی به ما می‌دهد

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، پیروزی ۱-۰ مقابل ناپولی را یک دستاورد بزرگ برای تیمش توصیف کرد.

اینزاگی: این پیروزی اعتماد به نفس زیادی به ما می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، اینتری‌ها ۱۱ امتیاز با ناپولی صدرنشین فاصله داشتند و دیدار دیشب آخرین فرصت آنها برای بازگشت به کورس قهرمانی بود. شاگردان اینزاگی که در نیمه اول سه موقعیت بسیار خوب را از دست دادند، سرانجام موفق شدند با تک گل ادین ژکو در نیمه دوم، در این دیدار به برتری برسند و اولین شکست فصل ناپولی را رقم بزنند.
اینزاگی در پایان بازی به DAZN گفت:"ژکو خیلی خوب کار کرد. ما حدود یک سال و نیم است که در اینتر با هم هستیم. او تکنیک، قدرت و کیفیت‌های بسیار زیاد دیگری دارد.
واضح است اینکه اولین تیمی هستیم که ناپولی را شکست دادیم، تنها تیم در لیگ‌های بزرگ اروپایی که در این فصل هنوز شکست نخورده بود، اعتماد به نفس ما را افزایش می‌دهد.

1788247

من به بازیکنانم افتخار می‌کنم زیرا آنها در زمین به هم کمک کردند. تماشای بازی آنها لذت‌بخش بود و آنها نمایش فوق‌العاده‌ای برای هواداران اجرا کردند. 
بعد از چنین وقفه طولانی‌ای (به دلیل جام ‌جهانی)، شرایط ناشناخته‌ای وجود داشت اما من مطمئنم که بازیکنانم از روز ۲ دسامبر خیلی خوب تمرین کرده‌اند."
اینزاگی در مورد این بازی که در آن اجازه دادن ناپولی در دقایق مالکیت توپ را بیشتر در اختیار داشته باشد هم گفت:"بازی‌ها لحظات سخت هم دارند. در دقایق پایانی نیمه اول، ما عقب کشیدیم و اجازه دادیم که ناپولی بیشتر مالکیت توپ را در اختیار داشته باشد. اما می‌توانستیم در نیمه اول سه گل بزنیم. ما تا آخر بازی و دقیقا ۹۵ سازمان‌یافته باقی ماندیم.
ما به بهترین شکل برای این دیدار آماده شدیم و این پیروزی دستاورد بزرگی بود زیرا شکست دادن ناپولی، اعتماد به نفس زیادی در آینده به ما می‌دهد. "

دیدگاه‌ها