کد خبر : 1862957 | 15 دی 1401 ساعت 09:30 | 16.6K بازدید | 12 دیدگاه

ژاوی: نمی‌توانیم از چنین نتایجی خوشحال باشیم

ژاوی، سرمربی بارسلونا، از عملکرد تیمش برابر اینترسیتی در جام حذفی اسپانیا ابراز نارضایتی کرد.

ژاوی: نمی‌توانیم از چنین نتایجی خوشحال باشیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های جام حذفی اسپانیا در ورزشگاه خانگی اینترسیتی به مصاف این تیم رفت و با نتیجه 3-4 به پیروزی رسید تا راهی مرحله یک هشتم شود. 
این بازی پر گل در حالی با برتری بارسا به پایان رسید که آنها نتوانستند در 90 دقیقه وقت قانونی حریف دسته سومی‌شان را از سر راه بردارند و با تساوی 3-3 راهی وقت اضافه شدند اما آنسو فاتی فرشته نجات این تیم شد و توانست مجوز صعود به مرحله بعدی را بگیرد. 
ژاوی پس از پایان این دیدار به خبرنگاران گفت:« در حال حاضر همان احساسی را داریم که پس از بازی با اسپانیول داشتیم. در آن دیدار هم نتوانستیم درست تصمیم بگیریم. آن بازی هم هشداری برای ما بود و حالا هشداری دیگر دریافت کردیم. ما در طول بازی بسیار تلاش کردیم. شانس‌های زیادی پیش از کشیده شدن این دیدار به وقت اضافه داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.»

1756314

سرمربی بارسلونا با ابراز نارضایتی از عملکرد بازیکنانش اضافه کرد:« ما نمی‌توانیم از چنین نتایجی خوشحال باشیم. مشخصا قدرت کافی در خط حمله و خط دفاع برای تمام کردن بازی را نداشتیم. این که چنین قدرتی نداریم باعث ناراحتی من است، خصوصا در خط حمله. در دفاع چنین اتفاقاتی ممکن است.  ما خودمان زندگی را برای خودمان پیچیده کردیم.»
این مربی کاتالان در پاسخ به سوالی درباره جانشین روبرت لواندوفسکی اظهار داشت:« من هنوز به استفاده از شماره 9 در بازی روز یکشنبه فکر نمی‌کنم. ذهن من هنوز روی این بازی است. ما نتوانستیم مناطق میانی خط حمله را به درستی پوشش بدهیم. ما قدرت کافی نداشتیم و این اتفاق خوبی برای ما نیست.»

دیدگاه‌ها