کد خبر : 1862979 | 15 دی 1401 ساعت 11:40 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره انگلیسی ناجی مورینیو شد (عکس)

تامی آبراهام، ستاره رم، نقش مهمی در پیروزی این تیم برابر بولونیا ایفا کرد.

ستاره انگلیسی ناجی مورینیو شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رم شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته شانزدهم لیگ ایتالیا به مصاف بولونیا رفت و موفق شد با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
تک گل جالوروسی در این بازی را لورنزو پلگرینی در دقیقه ششم این بازی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا آنها سه امتیاز حساس این دیدار را به دست بیاورند.
بولونیا در نیمه دوم تمام تلاشش را به کار گرفت تا گل مساوی را وارد دروازه حریف کند و فرصت‌هایی هم برای این کار داشت اما نتوانست از آنها استفاده کند. 

1788302

مهم‎‌ترین فرصت این تیم در لحظات پایانی به دست آمد. در حالی که تنها چند ثانیه تا به صدا درآمدن سوت پایان این بازی فرصت باقی مانده بود، بولونیا روی یک ضربه کرنر بهترین موقعیت برای باز کردن دروازه حریف را به دست آورد. 
جان لوکومی، مدافع بولونیا، توپ را با ضربه سر به سمت دروازه رم فرستاد و در حالی که به نظر می‌رسید این توپ وارد دروازه شده است اما تامی آبراهام در لحظه آخر ناجی تیمش شد و توپ را با سر از روی خط دروازه بیرون کشید. 
او با این کار سه امتیاز حساس این بازی را برای تیمش حفظ کرد تا مورینیو این پیروزی مهم را مدیون این مهاجم انگلیسی باشد. رم با این پیروزی 30 امتیازی شد و در جایگاه ششم جدول رده‌بندی لیگ ایتالیا قرار گرفت. 

دیدگاه‌ها