کد خبر : 1863012 | 15 دی 1401 ساعت 14:42 | 70.5K بازدید | 89 دیدگاه

رئال و بارسا او را نمی‌خواستند ولی؛

رونالدو از 9 کشور مختلف پیشنهاد داشت

ادو آگیره، دوست صمیمی رونالدو و خبرنگار ال‌چیرینگیتو، شب گذشته فاش ساخت که رونالدو از 9 کشور مختلف پیشنهاد داشت ولی در نهایت ترجیح داد بزرگترین قرارداد تاریخ را با النصر امضا کند.

رونالدو از 9 کشور مختلف پیشنهاد داشت

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو چند روز پیش با امضای قراردادی دو سال و نیمه رسما به باشگاه النصر عربستان پیوست و بسیاری از این تصمیم او شگفت‌زده شدند. شایعات درباره احتمال انتقال این بازیکن به لیگ عربستان پیش از این نیز به گوش رسیده بود اما بسیاری امیدوار بودند که او با دریافت پیشنهاد از یکی از باشگاه‌های اروپایی همچنان به حضورش در سطح اول فوتبال دنیا ادامه دهد. 

1788212

رونالدو از این پس برای تیم تحت هدایت رودی گارسیا بازی خواهد کرد که زمانی مربی آاس رم بود. رونالدو اما تنها از النصر پیشنهاد نداشت.

شب گذشته ادو آگیره در برنامه ال‌چیرینگیتو و در مورد انتقال رونالدو به النصر گفت:«کریستیانو تا آخرین روزها در حال مذاکره با دو باشگاه بزرگ اروپایی بود و بر خلاف چیزی که ادعا شده، او در جام جهانی با النصر به توافق نرسیده بود. النصر از زمان حضور رونالدو در یوونتوس به دنبال جذب رونالدو بود ولی او ترجیح داد به یونایتد برود.»

آگیره ادامه داد:«پس از فسخ با یونایتد، رونالدو از 9 کشور مختلف پیشنهاداتی دریافت کرد. از عربستان، اسپانیا، ایتالیا، برزیل، ترکیه، پرتغال، آمریکا، اتریش و انگلیس. او از هر پنج لیگ بزرگ و معتبر اروپا پیشنهاد داشت. نمی گویم تیم های مشهور و بسیار بزرگ اروپایی اما همگی در لیگ قهرمانان فصل جاری حضور داشتند. رونالدو هرگز به رئال نزدیک نبود چرا که باشگاه او را نمی خواست و خودش هم برنامه ای برای بازگشت نداشت. او از پی اس جی، بارسا و اتلتیکو هم پیشنهاد نداشت.»

1788342

آگیره در پاسخ به سوال جوزپ پِدرِرول، مجری برنامه، در مورد اینکه آیا تیم های اسپانیایی خواهان رونالدو، والنسیا و سویا بودند، به لبخندی اکتفا کرد و گفت که ترجیح می دهد پاسخ این سوال را ندهد.

آگیره در پایان گفت:«در نهایت رونالدو پیشنهاد النصر را قبول کرد چون این بزرگترین انتقال تاریخ فوتبال است و شاید به هیچ بازیکن دیگری چنین پیشنهادی ارائه نشود.»

دیدگاه‌ها